Duscha bebis
En kompis har en slags stol man kan sätta i duschen för bebisar, men var får jag tag på en sån? Vet inte ens vad den heter.
En kompis har en slags stol man kan sätta i duschen för bebisar, men var får jag tag på en sån? Vet inte ens vad den heter.
Det finns en del stolar som är duschvänliga utan att vara speciella badstolar.. Vi hade Bumbon i duschen, funkade utmärkt. Även en vanlig matstol i plast (typ IKEA Antilop) går också utmärkt att ta med i duschen.
JAAA! Precis en sån var det. TACK!! Nu ska jag försöka leta efter den på nätet.
Antilopen har vi också. Tar du bort benen på stolen då? En sån där bumbo såg intressant ut också.
Sitter barnet själv, kan jag rekomendera Ikeas antilop, Vi har använt den i duschen och som xtra stol om det kommer barn på besök.
Vi tar inte bort benen utan hela stolen åker in i duschen( funkar ju inte så bra om man har badkar) jag tycker detta ger mig en bra arbetsställning jämfört med att ligga krökt på knä på golvet.
Tack för tipsen! Såg att en "riktig" duschstol kostar nästan 500 kr. Vi kör på antilopen som vi redan har. Att jag inte tänkt ut den lösningen själv