• Sif

Medium i Halland?

Jag har varit hos ett medium innan men hon bor 25 mil bort. Jag vill hitta någon i Halland eller Skåne. Själv bor jag i Halmstad. Skulle bli väldigt glad om någon har tips! Om någon vill träffa ett medium i Ulricehamn så är det bara att hojta till, jag var där förra veckan och hon har gjort livet lättare för mig. Hon är otroligt bra! Tar bara 100:- för att det är inget hon vill tjäna pengar på, hon vill bara hjälpa människor.. Fin kvinna!

• Svar på tråden Medium i Halland?
  • maria7201

jag har pratat med en tjej, hennes hemsida är  www.zenhouse.se. hon är i Boros, gått kurs hos Terry Evans, verkar jätteduktig.  Av vilken anledn går du dit? jag brukar själv söka upp medium ibland

• Sif

Okey, du vet inget närmare Halmstad? Borås är en bit bort.. Jag söker medium för att få kontakt med de som gått bort.

• maria7201

ok. tyvärr vet jag ingen närmare men det är viktigt att hitta nån som är duktig..Jag vet  en annan som är duktig men hon jobbar bara via tel. annakarin lantoo i norrbotten. 

• Sif

Ja, man har svårt att lita på många.. Eftersom jag har varit hos ett medium så blir man lite rädd för att gå till någon som kanske inte är lika bra..

• Teskedsmamman

Inte nu längre tyvärr, hon har flyttat tillbaka till Gotland... Fast... ge mig en dag eller två så ska jag snacka med kompisen, han har jobbat tidigare som det men har varit borta från stan ett bra tag.. han bor i genevad...

4 killar!! - tesked.blogspot.com/ - Virkaholic
  • Sif

Oh, tack så mycket!
    Hoppas kompisen vet!

Svar på tråden Medium i Halland?