• Svar på tråden Ni som tänder på kiss
  • Anonym

Har du upptäckt att din DOTTER tänder på det??

Hmmmm.... hur vet du att hon tänder på det? Har hon sagt det? Ålder på dottern?

• höbåtsolle

klickade du på länken?

• Anonym
    höbåtsolle skrev 2010-11-13 19:10:53 följande:
    klickade du på länken?
    Nej, jag klickar inte på porr/äckellänkar.. så du får gärna berätta....
  • höbåtsolle

Varför tror du att det är en porr/äckellänk?

Hon är 16. Jag upptäckte att hon gick i trädgården för att kissa ner sig (med kjol så det inte skulle synas), och sedan upptäkte jag att hon hade bokmärke till den här sajten på sin dator.

• Anonym
    höbåtsolle skrev 2010-11-13 19:18:31 följande:
    Varför tror du att det är en porr/äckellänk?

Hon är 16. Jag upptäckte att hon gick i trädgården för att kissa ner sig (med kjol så det inte skulle synas), och sedan upptäkte jag att hon hade bokmärke till den här sajten på sin dator.
    Okay.. och då ska du lägga dig i hennes sexliv och fråga folk vad de tycker är skönt att göra??

Herregud... jag skulle ALDRIG lägga mig i mina barn sexliv....usch och blä.....
  • höbåtsolle

Udda, snarare än usch och blä, skulle jag kalla det. Kiss innehåller ju inte farliga bakterier, som bajs.

• Anonym
    höbåtsolle skrev 2010-11-13 19:23:04 följande:
    Udda, snarare än usch och blä, skulle jag kalla det. Kiss innehåller ju inte farliga bakterier, som bajs.
    Nej, jag menar DU är usch och blä som lägger dig i dotters sexliv!!!
  • IsDimma

Jag tänder på wet. Inte på att kissa ner mig själv - jag vill bli kissad på/i. Men min erfarenhet säger mig att det är vanligare än vad man tror. Iaf bland dom män jag har träffat på. Det är många som inte testat tidigare men som fantiserat om det eller lekt själva. Och många som är nyfikna på att testa.
    Men visst, det är kanske lite udda. Fast var glad över att hon redan upptäckt vad hon tänder på och vågat göra något av fantasierna hon har. Det är sunt
    Dels tänder jag på synintrycket om jag ser en man kissa, jag gillar att se det komma ut ur kuken. Dels på känslan, jag gillar det varma skölja över mig och jag gillar att det "inte är tillåtet". Jag gillar känslan av att bli totalt uppfylld om han kissar i mig, den man jag träffar just nu kan sträcka sig så långt som att kissa mig i rumpan, han gillar dels det och sen är han förtjust i analsex vilket inte jag är alls egentligen men jag tänder på kisset vilket gör det hel okej. Sen tänder jag på att se uttrycket i mannens ansikte när han gör det - det här är nog för mig största delen, se hans ansiktsuttryck samtidigt som jag känner kisset komma . Och för mig så kan det också vara en dominansgrej, inte med den man jag träffar just nu men det har varit det med tidigare män jag träffat.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • höbåtsolle

Den här tråden handlar inte om min dotters sexliv, det handlar om att tända på kiss i allmänhet.

• Anonym
    höbåtsolle skrev 2010-11-13 19:33:25 följande:
    Den här tråden handlar inte om min dotters sexliv, det handlar om att tända på kiss i allmänhet.
    Precis, och du VET att din dotter tänder på det...... alltså; ucsh och blä för DIG!
  • höbåtsolle

Och du skulle inte försöka att ta reda på vad det var frågan om om ditt barn börjar kissa ner sig på rutin?

Jag är helt accepterande, och som Aff säger är jag glad för att hon har kul.

• IsDimma
    Anonym skrev 2010-11-13 19:35:47 följande:
    Precis, och du VET att din dotter tänder på det...... alltså; ucsh och blä för DIG!
    Men skärp dig. Klart en mamma har rätt att bli orolig. Och klart att hon undrar när hon nu sett blöta klädesplagg i tvättkorgen.
    Jag har sett mina föräldrar ha sex, inte för att jag ville det - det bara blev så. Usch och blä tyckte jag då som tonåring, nu är jag glad över att dom har sex - jag tror att det är bra för ett förhållande. Men ibland blir man inblandad i andras sexliv utan att det var menat så.
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (känner igen)

Är nog inte helt ovanligt. Min dotter, som då var 16 år, frågade om jag ville titta på när hon kissade, för att hon tyckte det var upphetsande. Jag sa förstås nej!

Svar på tråden Ni som tänder på kiss