• Anonym (Orolig)

Min man har fått något "konstigt" på penis

Ni vet sådana som oftast män får under armarna, leverfläck som liknar något som växer ut som en vindruva eller en liten, ja jag vet inte! Undefär en sån!
    Min man har fått små, två stycken på sin penis på strängen. trodde första att det var som sträcgen "gått av" men det är något som växer ut!!! Dom är jätte små nu men ändå "stora" för att sitta där. Dom syns. den ena är större än den andra, ungefär som en halv ärta.

Vad kan detta vara? Jag kan inte googla det för jag vet inte hur jag ska beskriva vad det är?

vad kallas de män har under armarna ? Om inte leverfläck!??

• Svar på tråden Min man har fått något "konstigt" på penis
  • Anonym (?)

Har han ätit ute kanske??(otrogen)

• Anonym

Skin tags? Små avlånga tomma "påsar"?

Annars låter det väl som om det kan vara kondylom. Du kan ju googla båda. 

• Anonym

kondylom.
    (och det kan väl ligga latent i åååååår? alltså, han behöver inte varit otrogen)

• Tygtiiger

Jag skulle nog gissa på kondylom (könsvårtor). Om du vill ligga med honom så se till att han har kondom tills han har varit hos hudläkare och kollat upp vad det är.

Krupke, we've got problems of our own!
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (?) skrev 2010-11-13 20:13:41 följande:
    Har han ätit ute kanske??(otrogen)
    Nej för fan haha.. Han är den sista som skulle vara otrogen. detta är ingen könssjukdom! det ser man klart och tydligt. detta är något "konstigt" du vet en sån "skinnbit" som kan växa ut ifrån huden bara! Sån är det =S
  • Anonym (Orolig)

Jag vet hur kondylom är. det är absolut inte det! Det är en skinnbit som vuxit ut. vi har regelbunden sex och jag har ingenting. han störs inte direkt av dom. detta kom för ca 1.5 år sedan..

• EmmaÄrMamma

Låter som molusker! Har man dem på tex halsen kan man få dem även där.

• Anonym

Skin tags (eller hur det stavas) kallas de "födelsemärken" som står ut. Det är alltså inga leverfläckar/födelsemärken. Och även kvinnor kan ha dessa, du skrev att män har det under armarna...

Min sambo hade en där nere, dock inte på själva snoppen, den hade blivit alldeles blodfylld tillslut  & han drog av den själv... hade då redan beställt tid hos läkaren, men han förklarade att det inte var något farligt.

Men jag måste ju säga att det låter lite "konstigare" med såna på själva strängen... är dom bruna alltså?

Uppsök läkare, oavsett om det är något farligt eller ofarligt.

• Anonym (Orolig)
    Anonym skrev 2010-11-13 20:33:09 följande:
    Skin tags (eller hur det stavas) kallas de "födelsemärken" som står ut. Det är alltså inga leverfläckar/födelsemärken. Och även kvinnor kan ha dessa, du skrev att män har det under armarna...

Min sambo hade en där nere, dock inte på själva snoppen, den hade blivit alldeles blodfylld tillslut  & han drog av den själv... hade då redan beställt tid hos läkaren, men han förklarade att det inte var något farligt.

Men jag måste ju säga att det låter lite "konstigare" med såna på själva strängen... är dom bruna alltså?

Uppsök läkare, oavsett om det är något farligt eller ofarligt.
    de är precis samma färg som huden.. Jag tycker det liknar en sådan..
  • Anonym (Orolig)

Nu blev jag rädd när ni skriver kondylom :( Är det farligt? Han har ju haft de i snart 1.5år.. Borde inte jag också ha fått sådana då? Kan det behandlas ? Är det farligt?? Jag vill inte googla och se det :( ser det ut som vårtor? Som man tex får på fingrar mm? Detta är ju en tjockare skinnbit som kommit ut?

Svar på tråden Min man har fått något "konstigt" på penis