• Anonym

Våga visa min fitta!

Jag har ett jobbigt problem som aldrig tycks släppa taget om mig,,

Jag har ända sedan jag började ha sex varit rädd för att visa mitt kön för killen, Att tex ligga där och bresa ger mig fruktansvärd ångest, Jag har väll aldrig riktigt gillat mitt kön, Lr jo till och från, Ibland kan jag tycka att jag är så fin och kvinnlig och kan verkligen beundra mig själv.

Men tanken på att ngn annan ska bedömma mig gör mig illamående :( Ska nämna att mina yttre  blygdläppar är ngt större än dom inre och det är väll egentligen här problemet ligger, Jag har alltid sedan mina unga år (är förvisso ung nu oxå, 25år) trott att killar tyckt detta varit motbjudande och det har blivit som en spärr för mig, Jag vet nu att det är så många killar som tycker att stora blygdläppar är sexigt osv men jag kan ändå inte slappna av!!

Jag har dessutom träffat en kille som är helt underbar i sängen och som avgudar min kropp, men när det kommer till att han vill se mig ligga där och bresa för honom känns det som jag sviker honom, Han försösker verkligen intala mig att jag är vacker, och att jag gör honom så upphetsad men den där spärren inom mig sätter stopp.

Jag blir galen på detta, Jag vill kunna slappna av och njuta fullt ut..

Ngn som känner eller har kännt likadant?? hur gjorde du/ni för att släppa alla dessa tankar och spärrar?

• Svar på tråden Våga visa min fitta!
  • Binary

För det första, när det väl kommit så långt att underkläderna är av, då har det mesta av blodet i mannens hjärna vandrat neråt, så estetiken är inte direkt viktig, utan funktionen. För det andra, vi grabbar lider lite av samma problem. Storlekskomplex, vriden till vänster, höger, står inte rakt upp, står för mycket rakt upp, omskuren eller inte, the works. Samma problem och jag kan garantera dig att de flesta killar tycker att synliga blygdläppar är sexigt.

• linjes

Jag är rätt övertygad om att han kommer att tycka du är både vacker och sexig...Bresa på du baraSolig

• Anonym (fladdermusen)

Jag har haft jättejobbigt med mina komplex, och har verkligen svårt att kunna slappna av helt vid tex oralsex, om det nu inte är mörkt i sovrummet. Mina inre blygdläppar hänger liksom ut rätt mycket. Men jag försöker intala mig att jag har ju iallafall en mus som fungerar och är villig, och jag tror verkligen det är det enda mannen bryr sig om. Har aldrig känt någonting annat än lust av mina män, och så länge de älskar min mus, så måste jag väl ändå försöka ta det till mig? Och sen är man nog inte så avvikande egentligen. Jag menar, man kan ju inte ha porrfilmsmuttorna som referens. Man får ju se till hur medelsvensson ser ut i underlivet. Tog en porrtidning och tittade på de privata kontaktannonsbilderna en gång i tiden, i terapeutiskt syfte. Insåg att jag inte ser värre ut än någon annan. :))

• Putte11

Binary är inne på något, att vi killar faktiskt har fokuset ändrat till något helt annat än detaljer, när det blir dags. Jag har ju dock naturligtvis sett min flickvän i en massa andra situationer än just vid sextillfället och jag kan garantera att inga detaljer (stora, små blygdläppar etc) skulle få mig avtänd - tvärtom, det är ju snarare isf än mer speciellt just för HENNE. Dessutom är det ju så att den till viss del ändras beroende på upphetsning etc. Nu när jag funderar, så skulle jag inte ens kunna bekriva den - mer än att den är alldeles, alldeles underbar. Vet att det inte är någon jättehjälp, men jag kan ändå garantera att ju mer du slappnar av kring detta, ju mer av hans uppskattning kommer du att släppa in genom "skalet" och ju mer kommer du inse att även du har något alldeles, alldeles underbart som han beundrar fullt ut.

• Anonym
    Anonym (fladdermusen) skrev 2010-11-14 09:05:37 följande:

Jag har haft jättejobbigt med mina komplex, och har verkligen svårt att kunna slappna av helt vid tex oralsex, om det nu inte är mörkt i sovrummet. Mina inre blygdläppar hänger liksom ut rätt mycket. Men jag försöker intala mig att jag har ju iallafall en mus som fungerar och är villig, och jag tror verkligen det är det enda mannen bryr sig om. Har aldrig känt någonting annat än lust av mina män, och så länge de älskar min mus, så måste jag väl ändå försöka ta det till mig? Och sen är man nog inte så avvikande egentligen. Jag menar, man kan ju inte ha porrfilmsmuttorna som referens. Man får ju se till hur medelsvensson ser ut i underlivet. Tog en porrtidning och tittade på de privata kontaktannonsbilderna en gång i tiden, i terapeutiskt syfte. Insåg att jag inte ser värre ut än någon annan. :))

Jag brukar tänka liknande tankar, Att jag absolut inte ser värre ut än ngn annan, Jag tycker ju faktiskt om min mutta ibland, Men den där jäkla spärren, Arghh galen jag blir!
  • Anonym

Men behöver man "bresa" så mycket då? Behöver man "visa"? Är det obligatoriskt? Min mormor fick 9 barn och hade aldrig visat sig naken för sin man. Hur gick det till då? Nu menar jag inte att man inte ska visa sig naken, men detta uppvisande av "musen". Är det nödvändigt?
    Och får man inte ha det mörkt då om man trivs bättre med det? Om jag hade en älskare nu, skulle jag vilja ha det mörkt också. Inte på grund av "musen" men kanske p gr av magen. Har fött flera barn så magen har bristningar. Har diabetes så magen är sönderstucken med blåmärken i olika stadier. Måste man verkligen visa allt?

• Eriko3

Men hallå tjejer, tycker ni kan sluta fundera på hur eran fitta ser ut. Den kille som klagar, tycker jag ni ska ta ett snack med, och bli lite orolig för, ingen normal kille skulle kommentera erat kön.

• Fru Sveden

Jag har haft samma problem eller liknande problem i alla fall. Nu har jag varit ihop med min man så många år (5år) så han bryr sig inte om hur jag ser ut och vi har för länge sedan kommit fram till att ingen av oss är ihop med den andre bara pga utseende utan vi är ihop/gifta för hur vi är som personer.

Jag har tidigare velat operera mig men så såg jag ett program på tv och jag har insett att det inte är värt det. Jag tänker inte ha ont som fan jätte länge bara för att en kille tycker jag ser konstig ut därnere. Då är han inget att ha.

• Anonym

Jag hade också komplex för mina stora blygdläppar förut men det försvann när jag 1) insåg att det är helt normalt. Många ser ju ut så, det är inget konstigt med det!  2) Ingen kille jag har varit med klagade, eller ens kommenterade det... Tvärtom, de verkade bara uppskatta mig så som jag såg ut... När jag  insåg det så släppte det.... Idag har jag inga som helst problem med hur jag ser ut där nere...

• Akropol

Binarys Putte11s inlägg är bra. Jag har sett min sambos fitta massor av gånger i mer än tio år. Inte en chans att jag skulle kunna peka ut vilken som var hennes om jag fick ett antal bilder att välja mellan. När jag ser den så vet jag däremot precis hur den ser ut och ska hanteras. Fullt fokus på uppgiften är det som gäller. Ni lägger lite väl mycket tankemöda på hur er fitta ser ut. Det är liksom inte centrum av universum utan bara en fitta. Den i sig är inte ens avgörande för hur bra ni är i sängen utan det handlar om vad ni kan göra med den och resten av er kropp. En "snygg" fitta gör det inte ett dugg skönare för kuken eller mannen om ni nu trodde det. En fitta som däremot inte får ingå på ett naturligt sätt i sexet är direkt avtändande.

Dödsstraff är bra så dom lär sig till nästa gång. - Britney Spears
Svar på tråden Våga visa min fitta!