Våga visa min fitta!
Jag har ett jobbigt problem som aldrig tycks släppa taget om mig,,
Jag har ända sedan jag började ha sex varit rädd för att visa mitt kön för killen, Att tex ligga där och bresa ger mig fruktansvärd ångest, Jag har väll aldrig riktigt gillat mitt kön, Lr jo till och från, Ibland kan jag tycka att jag är så fin och kvinnlig och kan verkligen beundra mig själv.
Men tanken på att ngn annan ska bedömma mig gör mig illamående :( Ska nämna att mina yttre blygdläppar är ngt större än dom inre och det är väll egentligen här problemet ligger, Jag har alltid sedan mina unga år (är förvisso ung nu oxå, 25år) trott att killar tyckt detta varit motbjudande och det har blivit som en spärr för mig, Jag vet nu att det är så många killar som tycker att stora blygdläppar är sexigt osv men jag kan ändå inte slappna av!!
Jag har dessutom träffat en kille som är helt underbar i sängen och som avgudar min kropp, men när det kommer till att han vill se mig ligga där och bresa för honom känns det som jag sviker honom, Han försösker verkligen intala mig att jag är vacker, och att jag gör honom så upphetsad men den där spärren inom mig sätter stopp.
Jag blir galen på detta, Jag vill kunna slappna av och njuta fullt ut..
Ngn som känner eller har kännt likadant?? hur gjorde du/ni för att släppa alla dessa tankar och spärrar?