• GossarnasMor

    Någon som bor runt Bromölla och vill träffas ?!

    Okej, nu har jag bott i trakterna i snart 4 år och än har jag inte hittat någon ny vän att umgås med. 

    Det mesta är ytliga kontakter som att hälsa på förskolepersonalen och hälsa på de föräldrar som är där, utbyta några ord med grannarna då och då mest sommartid då. 
    Vintern tycks alla gå i ide. 

    Att föra några direkta konversioner med två barn på 4 och 2 år är omöjligt, det blir mest "Tut tut"

    Maken funkar ju men han är ingen tjej direkt, det är skillnad att prata tjejer emellan som att prata med maken...Eh...HAHA! Jamen ni förstår vad jag menar Solig

    Jag vill ha en tjejkompis med eller utan barn eller i väntans tider, som vill träffas, fika, ta promenader, gå på stan, bio, göra saker med helt enkelt, träffas med barn eller utan barn. Någon som kan klampa in i mitt liv och göra det roligare helt enkelt.  

    Ni får gärna bo i närheten av Bromöllas områden då det är lättare att träffas om man bor närmre, tror jag Flört

    Finns ni där ute ?! Skrattande

  • Svar på tråden Någon som bor runt Bromölla och vill träffas ?!
  • LitenMy

    Jag bor i bromölla Tre barn på 9 och 6 år samt lillan som är 9 månader!

  • GossarnasMor
    LitenMy skrev 2011-01-02 20:17:06 följande:
    Jag bor i bromölla Tre barn på 9 och 6 år samt lillan som är 9 månader!
    Hej, vad kul att det bor fler i kommunen
    Så låt höra vad gör du om dagarna då, för jag gissar att du är mammaledig med minstingen.
    Själv är jag då arbetslös och ska lämna barnen på förskolan på måndag igen. Ska bli skönt om man får säga så. HAHA!
    Idag var planen apoteket men det kan jag glömma i detta oväder.
  • GossarnasMor
    mrsjonte skrev 2011-01-06 11:24:02 följande:
    Bor i Näsum, tre barn 12,10, 4 år
    Hejsan,
    En till med tre barn Gissar att du har en trotsig 4 åring som kan allt själv ... HAHA!
  • mrsjonte

    GossarnasMor japps! En dam som vet vad hon vill och hur man gör för att få som man vill! Gah!
    Hon är inne in sån underbar trots! 

  • LitenMy
    GossarnasMor skrev 2011-01-06 11:21:49 följande:
    Hej, vad kul att det bor fler i kommunen
    Så låt höra vad gör du om dagarna då, för jag gissar att du är mammaledig med minstingen.
    Själv är jag då arbetslös och ska lämna barnen på förskolan på måndag igen. Ska bli skönt om man får säga så. HAHA!
    Idag var planen apoteket men det kan jag glömma i detta oväder.
    Jepp hemma med lillan och har nästa i magen Tror nog apoteket är stängt för det är ju röd dag idag
    Mina stora barn är 6 och 9 år så det är skola för dem på måndag!
  • GossarnasMor
    mrsjonte skrev 2011-01-06 12:36:25 följande:
    GossarnasMor japps! En dam som vet vad hon vill och hur man gör för att få som man vill! Gah!
    Hon är inne in sån underbar trots! 
    Ja herregud vilken berg och dalbana de lever i nu, ena stunden är man hemsk och världen går emot dem och nästa sprutar tårarna på dem. *pust*
    LitenMy skrev 2011-01-06 13:49:18 följande:
    Jepp hemma med lillan och har nästa i magen Tror nog apoteket är stängt för det är ju röd dag idag
    Mina stora barn är 6 och 9 år så det är skola för dem på måndag!
    Åh, har du en liten på väg...Vad kul! När då Hade tänkt apoteket i stan måste ha lillemans pencillin mot öronen, men maken hämtade det.  Jag fattar inte att om 2 år har vi en skolpojke här, lite svårt att tro att han kan sitta still och vara skötsam i ett klassrum HAHA!
  • LitenMy
    Åh, har du en liten på väg...Vad kul! När då Hade tänkt apoteket i stan måste ha lillemans pencillin mot öronen, men maken hämtade det.  Jag fattar inte att om 2 år har vi en skolpojke här, lite svårt att tro att han kan sitta still och vara skötsam i ett klassrum HAHA!
    Ush tiden bara springer iväg

    Ja jag vet inte riktigt hur långt gången jag är?? Hade x för 11 år sedan så jag gör alltid tidigt vul, var där igår och det var så tidigt så hon såg bara en skugga. Ska dit igen på tisdag. Hoppas jag vet då! Bf är nog i slutet av augusti så väldigt tidigt
  • GossarnasMor
    LitenMy skrev 2011-01-06 19:26:01 följande:
    Ush tiden bara springer iväg

    Ja jag vet inte riktigt hur långt gången jag är?? Hade x för 11 år sedan så jag gör alltid tidigt vul, var där igår och det var så tidigt så hon såg bara en skugga. Ska dit igen på tisdag. Hoppas jag vet då! Bf är nog i slutet av augusti så väldigt tidigt
    Aha, då förstår jag att det är tidigt. Men skugga är väl bra. Har aldrig gjort något VUL så jag vet inte var gränsen går riktigt för att se något. Men håller tummarna för dig på tisdag. Vad spännande med syskon

    Idag töar det verkligen och jag hade lovat pulka men känns ju inte så lockande precis, får bli att röja undan julen istället.

    Någon av er som varit på Regionmuseet, finns tydligen en utställning där om Elsa Beskow. Kunde kanske vara kul för barnen....eller inte HAHA!
Svar på tråden Någon som bor runt Bromölla och vill träffas ?!