Baby modell??
Någon som vet nån modell agentur som fotar bebisar? Har en otroligt söt dotter på 3 månader, eller är det för ungt??
Någon som vet nån modell agentur som fotar bebisar? Har en otroligt söt dotter på 3 månader, eller är det för ungt??
Alla mammor har väl världens sötaste bebis typ
Använd google el nåt, kan inte vara så svårt o hitta
Jag har också söta barn. Min äldsta ser ut som en liten älva. Min yngre som ett gulligt troll=). Men vill inte att det enda dom ska bli uppmärksammade för är sitt utseende.
Speciellt min äldsta får många kommentarer från främlingar att hon är sååå söööt sååå! Vilket faktiskt gör mig lite irriterad. Som om det vore allt? Hon är snäll,snabb,stark och omtänksam också och DET är vad jag vill att folk ska se.
Tycker världen är allt för ytlig redan som den är och vet att dom förr eller senare kommer möta den ytligheten vare sig jag vill eller inte. Tills dess vill jag att dom ska få vara BARA barn och inte behöva visas upp för att dom är söta. Och att dom ska slippa tänka på hur dom ser ut oavsätt om dom anses som sockersöta eller inte.
Kan man inte bara få ställa en fråga och få svar på det????
Och det är inte så att jag vill göra henne till värsta fotomodell, utan hade tyckt det varit en skoj grej att testa på en gång.
Tror det bästa du kan göra är att ta henne själv till en fotostudio och betala för några bra bilder, och sedan skicka till olika modellargenturer. Men bäst är nog att vänta till hon iaf kan sitta själv. eller har lite självkontroll, vet dock inte hur utvecklad din dotter är. Just för variation av bilder, kan bli rätt enformigt att anställa en bebis som bara kan ligga ner.
På statist.se kan man vara med gammal som ung. Min dotter blev kallad till provfotning för en Stadiumreklam genom den sidan. De tyckte hon var så söt men tyvärr var hon lite för liten/ung då det var en reklamfilmroll
Googla agentur. Gå in på olika och se om de tar emot barn. Vissa gör det, andra inte.
Du behöver inte ta kort i en studio, hemmabilder räcker fint.