• Anonym (söt)

Baby modell??

Någon som vet nån modell agentur som fotar bebisar? Har en otroligt söt dotter på 3 månader, eller är det för ungt??

• Svar på tråden Baby modell??
  • Anonym

Alla mammor har väl världens sötaste bebis typ Skrattande

Använd google el nåt, kan inte vara så svårt o hitta

• viseversa

Jag har också söta barn. Min äldsta ser ut som en liten älva. Min yngre som ett gulligt troll=). Men vill inte att det enda dom ska bli uppmärksammade för är sitt utseende.

Speciellt min äldsta får många kommentarer från främlingar att hon är sååå söööt sååå! Vilket faktiskt gör mig lite irriterad. Som om det vore allt? Hon är snäll,snabb,stark och omtänksam också och DET är vad jag vill att folk ska se.

Tycker världen är allt för ytlig redan som den är och vet att dom förr eller senare kommer möta den ytligheten vare sig jag vill eller inte. Tills dess vill jag att dom ska få vara BARA barn och inte behöva visas upp för att dom är söta. Och att dom ska slippa tänka på hur dom ser ut oavsätt om dom anses som sockersöta eller inte.

• Anonym (söt)
    viseversa skrev 2010-11-15 18:08:09 följande:
    Jag har också söta barn. Min äldsta ser ut som en liten älva. Min yngre som ett gulligt troll=). Men vill inte att det enda dom ska bli uppmärksammade för är sitt utseende.

Speciellt min äldsta får många kommentarer från främlingar att hon är sååå söööt sååå! Vilket faktiskt gör mig lite irriterad. Som om det vore allt? Hon är snäll,snabb,stark och omtänksam också och DET är vad jag vill att folk ska se.

Tycker världen är allt för ytlig redan som den är och vet att dom förr eller senare kommer möta den ytligheten vare sig jag vill eller inte. Tills dess vill jag att dom ska få vara BARA barn och inte behöva visas upp för att dom är söta. Och att dom ska slippa tänka på hur dom ser ut oavsätt om dom anses som sockersöta eller inte.
    Fast nu vad det ju inte det jag ville veta! Vill inte du att dina barn ska bli modeller är ju det din sak, men nu ville jag veta om det fanns nån speciell agentur som hade just bebisar.
  • Anonym (söt)
    Anonym skrev 2010-11-15 17:43:34 följande:
    Alla mammor har väl världens sötaste bebis typ Skrattande

Använd google el nåt, kan inte vara så svårt o hitta
    Självklart tycker man ju det!

Hittar inget speciellt genom att googla. 
  • viseversa
    Anonym (söt) skrev 2010-11-15 18:23:45 följande:
    Fast nu vad det ju inte det jag ville veta! Vill inte du att dina barn ska bli modeller är ju det din sak, men nu ville jag veta om det fanns nån speciell agentur som hade just bebisar.
    Men googla då som någon sa. Sen har jag väl rätt att säga min åsikt eller? Jag anklagade inte dig eller något. Ville bara få fram en annan syn på det. Hon är 3 månader och kanske är det bra om hon själv får bestämma vad hon vill när hon är gammal nog för det.
  • Anonym
    Anonym (söt) skrev 2010-11-15 18:24:56 följande:
    Självklart tycker man ju det!

Hittar inget speciellt genom att googla. 
    Jag tror du får flytta till USA om du vill att din bebis ska bli fotomodell.
  • Anonym (söt)

Kan man inte bara få ställa en fråga och få svar på det????

Och det är inte så att jag vill göra henne till värsta fotomodell, utan hade tyckt det varit en skoj grej att testa på en gång. 

• Anonym
    Anonym (söt) skrev 2010-11-15 18:29:32 följande:
    Kan man inte bara få ställa en fråga och få svar på det????

Och det är inte så att jag vill göra henne till värsta fotomodell, utan hade tyckt det varit en skoj grej att testa på en gång. 
    Det är nog ingen som vet, då hade du väl blivit överröst med svar
  • Anonym (hej)

Tror det bästa du kan göra är att ta henne själv till en fotostudio och betala för några bra bilder, och sedan skicka till olika modellargenturer. Men bäst är nog att vänta till hon iaf kan sitta själv. eller har lite självkontroll, vet dock inte hur utvecklad din dotter är. Just för variation av bilder, kan bli rätt enformigt att anställa en bebis som bara kan ligga ner.

• Anonym

statist.se kan man vara med gammal som ung. Min dotter blev kallad till provfotning för en Stadiumreklam genom den sidan. De tyckte hon var så söt men tyvärr var hon lite för liten/ung då det var en reklamfilmroll 

Googla agentur. Gå in på olika och se om de tar emot barn. Vissa gör det, andra inte.

Du behöver inte ta kort i en studio, hemmabilder räcker fint.

Svar på tråden Baby modell??