• YeahYeahYeahs

Vad kostar en ny Carena gåstol?

Som rubriken lyder. Vad kostar en carena gåstol ny?
    HIttar inga priser någonstans när jag googlar förrutom på begagnade 

• Svar på tråden Vad kostar en ny Carena gåstol?
  • kakmamman

Vi köpte en Akta graco..och jag minns att vi hade svårt att välja i affären mellan den och en carena..
    Men på lekplaneten och babyland tror jag en carena kostar 499kr..kanske lite billigare på lekplaneten =)

♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • YeahYeahYeahs

OK funderar på att buda på en på tradera men man vill ju gärna veta nypris. det är en helt ny och frakt är gratis.

• kakmamman
    Mumo skrev 2010-11-15 19:14:42 följande:
    OK funderar på att buda på en på tradera men man vill ju gärna veta nypris. det är en helt ny och frakt är gratis.

Ok, aah du får se vad priset kommer upp i.. ta inte för mkt, man kan ibland inte lita på att den verkligen e helt ny eller att den skadas vid frakten. KOmmer den uppp i 400 kan du lika gärna vänta tills Babyland har nån kampanj =)!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • YeahYeahYeahs

Ok tack för tipset. Den ligger på 360 spänn nu vill inte lägga för mkt när man inte har en aning om hur den är

• kakmamman
    Mumo skrev 2010-11-15 19:18:35 följande:
    Ok tack för tipset. Den ligger på 360 spänn nu vill inte lägga för mkt när man inte har en aning om hur den är

Nä då ere bättre å vänta på en kampanj.. det finns nog någon ute nu =).. jag kan kolla :P
  • kakmamman

det billigaste jag kan hitta är 499..den e i kampanj, dom andra kostar 598..

Jag hade köpt en ny från babyland!

Svar på tråden Vad kostar en ny Carena gåstol?