• Anonym

Julklapp till "älskaren", blivande sambon...????

Hej!!
    Med detta inlägg menar jag inte att jag vill bli påhoppad, få elaka kommentarer osv..
    Gör en lång historia kort.

Har träffat en kille i några månader och kärlek ungefär som man ser på film har uppstått. Jag har aldrig i mitt liv varit med om att träffa en person och känna så otroligt starkt för denna och vara så otroligt säker på vad jag vill. och då har jag left i två långa samboförhållanden varav ett barn m den första..
    DOCK hade/har vi båda sambo, jag har redan lämnat och lever nu ensam... han är påväg bort från sin och vi vill så småningom leva ihop.

Av naturliga skäl kan vi inte ses på julen iår, MEN ja skulle så gärna vilja ge honom något från mig som visar hur mycket jag tycker om honom, samtidigt inget stort och skrikit eftersom ingen vet hur allt ligger till..
    Bor i en liten stad och vi vill kunna göra detta på ett någorlunda snyggt sätt...
    Det är ingen som behöver få veta hur länge vi träffats den dagen det kommer att bli officiellt m andra ord..

Om några månader då allt lagt sig m våra före detta har vi tänkt åka iväg på någon slags weekend eller så, behöver inte vara långt bort och glassigt, utan bara få vara ifred och ensamma liksom... så något sånt behöver jag inte ge då vi redan har pratat om det...

har ni något tips om något fint som beskriver/visar mycket kärlek??  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-15 21:23
    jag menar att jag vill såklart att ni skriver något, bara det att jag VET att det vi gör inte är något att berömma direkt...:(

• Svar på tråden Julklapp till "älskaren", blivande sambon...????
  • Anonym

puffar här lite, något tips måste väl någon av 88 läsare kunna komma med..?? 

• Anonym

.............??

• Anonym (Kika)

Skriv ett långt kärleksbrev där du beskriver vad du drömmer om, vad du vill med honom och ert liv tillsammans. Se till att han inte lämnar det framme bara, då blir det ju allt annat än snyggt.

• Jexter
    Anonym skrev 2010-11-15 20:50:00 följande:
    puffar här lite, något tips måste väl någon av 88 läsare kunna komma med..?? 
    Lite fel forum egentligen, om du tittar runt lite ser du att 75% av alla trådar i denna avdelning handlar om folk vars liv gått i spillror pga otrogna sambos :p Att ställa sig här på FL och basunera ut att du håller på att sabba någons förhållande men äääälskar det för det är precis som på film.... haha, det är lite som den roliga reklamen där en kille hoppar in i en mafiosos lyxjakt och kollar på hans kvinna och säger "Ey wooman, you left yo panties in ma kitchaan!" varpå BAD IDEA blinkar över hela skärmen flera gånger :)

Eller ja nåt sånt, det är roligare när man ser det *host*

• Anonym
    Jexter skrev 2010-11-16 07:50:32 följande:
    Lite fel forum egentligen, om du tittar runt lite ser du att 75% av alla trådar i denna avdelning handlar om folk vars liv gått i spillror pga otrogna sambos :p Att ställa sig här på FL och basunera ut att du håller på att sabba någons förhållande men äääälskar det för det är precis som på film.... haha, det är lite som den roliga reklamen där en kille hoppar in i en mafiosos lyxjakt och kollar på hans kvinna och säger "Ey wooman, you left yo panties in ma kitchaan!" varpå BAD IDEA blinkar över hela skärmen flera gånger :)

Eller ja nåt sånt, det är roligare när man ser det *host*

huum, den reklamen har jag då missat :p
    du kanske har rätt, förlåt mig, tänkte mest på att jag skulle förbli anonym... 
    han är inte direkt typen dock som läser kärleksbrev och jag kanske inte heller en som skriver ett...:( 
  • Anonym

Lägg ner tills han är fri att ha en relation, respektera hans fru/sambo som fortfarande lever tillsammans med honom och hans barn (vilket jag innerligen hoppas att han inte har eftersom han beter sig som han gör)

• Anonym (Kika)
    Anonym skrev 2010-11-16 19:13:15 följande:
    han är inte direkt typen dock som läser kärleksbrev och jag kanske inte heller en som skriver ett...:( 
    Det är lätt att skriva kärleksbrev, det enda som behövs är kärlek...
Svar på tråden Julklapp till "älskaren", blivande sambon...????