• Anonym (Eva)

Hur ofta tvättar ni underlivet?

Hur ofta tvättar ni underlivet? Vet att många slarvar med sånt och där emellean har problem med svamp osv...

Jag tvättar enbart med vatten (Behöver ingen tvål, håller sig frächt ändå) 1 gång om dagen när jag duschar(tvättar dock anus med tvål). Och sedan sköljer jag med vatten efter jag kissat och bajsat. Har ALDRIG haft svamp, illaluktande flytningar, torrhet eller något annat underlivsproblem i hela mina 39 år! Känner mig alltid fräsch! Ett varmt tips till ni kvinnor som lider av underlivsproblem :)

• Svar på tråden Hur ofta tvättar ni underlivet?
  • Anonym (Tjej27)

Tvättar med duschcreme varje gång jag duschar, dvs varje dag. Om jag ska ha sex och inte är nyduschad tvättar jag mig också.

• Anonym (renlighetsman)

Jag duschar inte varje dag, men däremot är jag väldigt noga med att hålla mig själv och delarna rena!

Tvättar i stort sett alltid mig ren i anus efter jag vart på toa och gjort tvåan och sköljer rent kuken minst en gång om dagen! 

• Anonym

Tvättar med tvål när man dushar och sköljer av drulen när man kissat med bara vatten då.

• Anonym

Min urolog har sagt att det inte är bra att tvätta underlivet varje dag. Jag tvättar mig med vatten och babyolja varje gång jag duchar, vilket är ca varannan-tredje dag och efter sex såklart.

• Anonym (Aldrig inuti!)

Jag blaskar av de yttre könsdelarna när jag duschar några gånger i veckan. Aldrig någonsin innanför blygdläpparna. Och jag har heller aldrig haft några underlivsproblem.

• sextiotalist

Varje gång jag duschar och inte med tvål då jag får svamp direkt, min sambo får inte använda tvål heller, för då får jag svamp direkt.
    Mina svampproblem slutade helt när tvålen försvann, rakning ger mig också svamp

• redneck girl

tvättar underlivet morgon och kväll. musen tvättar jag med barnolja och rumpen med tvål.

• Anonym (renlighetsman)
    redneck girl skrev 2010-11-16 10:29:40 följande:

tvättar underlivet morgon och kväll. musen tvättar jag med barnolja och rumpen med tvål.

Jag har slutat med barnolja.. Fungerar lika bra med vanlig matolja faktiskt! ;)
    Mindre konstiga konstigheter i den! :) 
  • Akropol

Det blir väl en dusch varje dag och då tvättar jag hela kroppen med tvål och vatten. På kvällen brukar jag tvätta snoppen i handfatet för att ta bort lämningar efter en hel dag i kalsongen. Då använder jag bara vatten. Min sambo uppskattar inte att suga på en tvål.

Dödsstraff är bra så dom lär sig till nästa gång. - Britney Spears
  • Anonym (123abc)

Jag tvättar musen med vatten och det skummet som kommer från håret när jag duschar. Man ska ju helst inte tvåla in hela muttan så det gör jag inte.
    Duschar varannan/3:e dag.
    Jag hade svamp nån gång i tonåren men inte sedan dess. Bara en irriterad mutta när jag varit gravid i slutet.
    Tvättar även extra då jag har mens, utan att duscha. Tar bara papper och vatten och ibland en våtservett.

• redneck girl
    ja matolja funkar också fint . men jag tycker det blir en knepig lukt av den . barnängens barnolja kör jag med =)
  • JosefineK

Tvàttar med apotekets oparfymerade intimtvàl nàr jag duschar (varje eller varannan dag) och efter sex.
    Har jag mens torkar jag med oparfymerade vàtservetter vid varje toabesòk.

• IsDimma

När jag duschar, vilket brukar bli varannan dag eller varje om jag tränat. Händer ibland att ajg tvättar underlivet bara, liksom det händer att jag tvättar bara håret, om jag tycker att det behövs.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Hur ofta tvättar ni underlivet?