• Anonym

Kvinnor med rött hår..

Jag har en fråga till er killar, Vad tycker ni om rödhåriga kvinnor??

Jag personligen verkar ha få mer uppmärksamhet från det andra könet nu när jag har långt tjockt rött skimrande hår. Inte rött rött utan mer milt, som en ton av mörk orange..

Lockar rödhåriga kvinnor mer eller är det bara just att man står ut lite som gör att alla blickar landar på en?.

• Svar på tråden Kvinnor med rött hår..
  • Anonym (rödhårig)

Har varit med om att en kille kollat den nedre behåringen och blivit väldigt nöjd när den också var röd, så nånting är det ju...

• Anonym

Rödhårigt är läckert om det är naturligt och även musen är röd.

• Anonym (sexigt)

Jag tycker just att rött hår (äkta) på tjejer är väldigt snyggt!
    Brukar även ingå väldigt sexiga fräknar också! ;) 

• plast killen

rödhåriga tjejer e eldigare "pilskare" de samma gäller finskor. träffade en rödhårig finska en gång och jösses de va grejer de.

• Emmi27

Jag är tjej och tycker att rödhåriga tjejer är skitläckra! inte alla såklart men om jag ser en tjej som jag tycker ser bra ut och som dessutom har böljande rött hår så kan jag typ inte sluta glo haha.  Det är nog nåt med den eldiga färgen och den ljusa hyn. Men däremot rödhåriga killar är nåt jag absolut inte gillar. Känns lite dumt att säga men så är det! Mörhåriga killar och rödhåriga tjejer :P

• giftfri

Röhåriga, fräkniga, å med ljushy, är enormt sexigt..

• plast killen

jo födhåriga tjejer har söta fräknar,de e charmigt!

• janbanan76

Min "mentor" sa en gång:
    Passa dig för rödhåriga tjejer med små fötter för det finns risk för att du blir ihjälknullad.... Han visste vad han pratade om, det insåg jag senare i livet när jag mötte en ;) 

• Emmi27
    janbanan76 skrev 2010-11-16 22:18:58 följande:
    Min "mentor" sa en gång:
    Passa dig för rödhåriga tjejer med små fötter för det finns risk för att du blir ihjälknullad.... Han visste vad han pratade om, det insåg jag senare i livet när jag mötte en ;) 
    så du är alltså ett sönderknullat spöke numera? XD
  • Västjämtland

*ler*

Har en rödhårig sambo sedan 20 år, har alltid varit svag för just rödhåriga tjejer!

Tyyvärr är det inte alltid "eldiga"  men alltid vackra och söta!

H

Svar på tråden Kvinnor med rött hår..