• Anonym (telehora)

Ni som jobbar med telesex..

Ni som inte gillar detta behöver inte svara! Inget gnäll om att det finns andra jobb osv osv....

Vad har ni i lön?
    Är det svart el vitt? Hur vanligt är det att det är svart?

Vad tycker känner ni inför jobbet?

Hur många timmar/dag är ni inloggade? Vilka tider? Hur mycket samtalstid är det då?
    Går bra o svara veckovis el månad oxå Skrattande 
  • Svar på tråden Ni som jobbar med telesex..
  • Kenneth b

Sök på telefonvärdinna, finns flera trådar om just det du undrar över.

• Anonym (telehora)
    Kenneth b skrev 2010-11-16 18:49:05 följande:
    Sök på telefonvärdinna, finns flera trådar om just det du undrar över.
    Menar du på fl el google?
  • Anonym (Telefonvärdinna)

Vad har ni i lön?
    Jag har dels en fast lön eftersom jag gör mycket administrativt, den är på 120/timmen. Sedan har jag 10kr/minut (den tiden jag sitter i telefon med kunderna)

Är det svart el vitt?
    Jag har vit lön.

Helt ok.

Hur många timmar/dag är ni inloggade? Vilka tider? Hur mycket samtalstid är det då?
    Går bra o svara veckovis el månad oxå
    Jag jobbar ca 70% administrativt, och resten som telefonvärdinna. Är mycket inloggad på kvällen. Hyr mycket samtalstid jag har vet jag inte men jag brukar få ut mellan 25tkr - 30tkr efterskatt varje månad.

• Anonym (telehora)
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2010-11-16 23:20:11 följande:
    Vad har ni i lön?
    Jag har dels en fast lön eftersom jag gör mycket administrativt, den är på 120/timmen. Sedan har jag 10kr/minut (den tiden jag sitter i telefon med kunderna)

Är det svart el vitt?
    Jag har vit lön.

Helt ok.

Jag jobbar ca 70% administrativt, och resten som telefonvärdinna. Är mycket inloggad på kvällen. Hyr mycket samtalstid jag har vet jag inte men jag brukar få ut mellan 25tkr - 30tkr efterskatt varje månad.
    Hur menar du med administrativt? Driver du eget företag?
  • Anonym (Telefonvärdinna)
    Anonym (telehora) skrev 2010-11-17 09:01:08 följande:
    Hur menar du med administrativt? Driver du eget företag?
    Nej, det är inte mitt företag men jag jobbar med ekonomin, rekrytera nya och hålla koll på det tekniska.
  • Anonym (telesexföretagar)
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2010-11-16 23:20:11 följande:
    Vad har ni i lön?

Är det svart el vitt?
    Jag har vit lön.

Helt ok.

10kr/minut under kundsamtal låter VÄLDIGT högt! vad har ni för minutpris??
Svar på tråden Ni som jobbar med telesex..