• j o n n a h

Namnsmycke från by Hovland eller Amanda Egilson?

Sitter och ska bestämma mig för ett namnsmycke med barnens namn, lite berlocker och så. Finns det någon som har ett namnsmycke från någon av ovanstående? Är ni nöjda? Någon som har erfarenhet av båda som kan jämföra kvalitet osv? Det skiljer ju lite i pris.. Tack på förhand!

♥ V & E ♥
  • Svar på tråden Namnsmycke från by Hovland eller Amanda Egilson?
  • elinl

Jag har ett från By Hovland och är jättenöjd! Jag har en cirkel i kulkedja. De är lätta att ha att göra med. Har skickat tillbaka smycket för lite justeringar så det blev precis som jag ville ha det. (Hade fått halsbandet i present)

• j o n n a h
    elinl skrev 2010-11-16 20:33:32 följande:
    Jag har ett från By Hovland och är jättenöjd! Jag har en cirkel i kulkedja. De är lätta att ha att göra med. Har skickat tillbaka smycket för lite justeringar så det blev precis som jag ville ha det. (Hade fått halsbandet i present)
    tack för ditt svar, och vad bra att du var nöjd med dem! nån mer som har erfarenheter?
    ♥ V & E ♥
  • j o n n a h

ingen annan som har ett namnsmycke från någon av ovanstående?

♥ V & E ♥
  • mammatilltvåsmå

Lite gammal tråd men svarar ändå. Tycker Amanda Egilsons är hutlöst dyra, när man vet vad silver kostar.. Har sett dessa "live" oxå o tycker inte attd et var ngt speciellt..

Hovland är helt klart bättre i pris. Mina hr jag dock köpt på www.handgjordasmycken.se
    Nell of Sweden heter företaget. Fina och prisvärda tycker jag. Mycket att välja på med.

Svar på tråden Namnsmycke från by Hovland eller Amanda Egilson?