• Svar på tråden Banta genom at dricka te?
  • LadyLi

Jag provade bantningste en gång och ALDRIG MER. Mådde så jävla dåligt dagen efter på jobbet och fick sitta en halvtimme på toa flera gånger och det bara rann..wack.

• sherlock
    LadyLi skrev 2010-11-16 20:46:46 följande:

Jag provade bantningste en gång och ALDRIG MER. Mådde så jävla dåligt dagen efter på jobbet och fick sitta en halvtimme på toa flera gånger och det bara rann..wack.

Samma här. Första två dagarna gick det någourlunda bra sedan fick magen spratt och det var tur att jag var hemma den dagen för det hade blivit otroligt pinsamt på jobbet (skäms).

Det var något kinesiskt grönt thé som hade lavemang effekt. Gick visserligen ner ett kilo men det var nog bara vätska
  • Heureka

Mmmmmm va tråkigt att höra, skulle ju vara trevligt om det funkade, lite te är ju inte så jobbigt att dricka.

Underbara, älskade lilla Freja, äntligen är du här 10/1-10
  • LadyLi

Men på min syster funkade det tydligen toppen. Det var hon som lurade på mig det..hehe..
     Men ta det en dag när du är ledig en hel helg då.. För funkar gör det ju.. och ta bara lite..

• Heureka

Funkar det med vilket grönt, rött eller vitt te som helst eller är det någon särskild sort man ska använda? Har googlat runt med inte hittat några bra sidor. Det handlar inte om något större antal kilon, 5 kanske.

Underbara, älskade lilla Freja, äntligen är du här 10/1-10
  • sherlock

Chinese slimming tea green label eller något liknande hette mitt,

Det är inte bara grönt thé i det utan någon lotus planta och henna som har lavemang effect.

Varning för riktigt kass mage dock

• sherlock

Feiyan tea hette ett annat thé jag prövade. Igen, lite lös i magen men inte lika illa som det gröna.

• Nifelheim

Eh, men det låter ju ungefär lika långvarigt som att få magsjuka då? Då kan man ju också droppa ett par kilo, men det handlar ju bara om vätska man förlorat och är alltså inget långvarigt.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden Banta genom at dricka te?