Hur länge sen tror ni det var som jag födde? (Bild)
Hur länge tror ni att det har gått sedan förlossningen? Om ni jämför med er själva eller bekanta som fått barn...
Jag vet att det är individuellt, men det kan vara kul att höra vad ni tror
Hur länge tror ni att det har gått sedan förlossningen? Om ni jämför med er själva eller bekanta som fått barn...
Jag vet att det är individuellt, men det kan vara kul att höra vad ni tror
Kanske 1-3 veckor sen?
igår???
Jag kan ha större mage (fast jag i övrigt är rätt smal) fast jag aldrig fött... Två månader sedan?
5 veckor sedan, men pöset vill inte försvinna...får se om magformen ändrar sig med tiden...vad tror ni? :)
Ja, jag gissar på ca 1 vecka sen.
3månader
Jag skulle också säga 3 månader.
6 veckor sedan skulle jag säga då jag har likadan mage själv...!
Pöset vill heller inte lägga sig, kanske det beror på att tarmarna och magmusklerna inte har gått tillbaka till normalt??
En kompis till mig sa att strax före 3 månader så "hände det mkt" på hennes kropp, efter 3 månader kunde hon ha sina vanliga byxor igen. Längtar!!
Köpte ett par nya jeans igår, då mammabyxorna ramlar av. En storlek större än före graviditeten. Men vad tusan, ska väl synas att man har en liten guldklimp hemma som man burit på??
Skönt att få gissningar på lite längre tid än "Igår" ;) Hoppas att det där med 3 månader stämmer... Oavsett hur mycket man älskar barnet så vill man gärna återgå liiiite mer till sin vanliga form...
Jag hade gissat på 6 månader. För mig tog det otroligt lång tid innan magen gick tillbaka men blev nog aldrig riktigt av med det pösiga.