• Anonym (Samliv)

Grannen dunkar i golvet varje gång vi har sex...

Hej.
    visste inte vart jag skulle lägga tråden så lägger den under relationsproblem även om vi inte har en relation till våra grannar.

Som rubriken lyder så bankar våra gannar över oss varje gång vi har sex, vi behöver inte ens vara högljudda utan de bankar ändå. Tyvärr bor vi väldigt lyhört då man hör allt och ventilationstrumman går rätt igenom vårt sovrum till deras.

Blir så arg och vill vara skrika åt dom att de kanske borde testa att ha ett samliv så slipper de banka.

Förstår ifall vi skulle hålla på länge och typ skrika men det gör vi inte och inte ens speciellt sent på kvällen heller....

Snart börjar dom väl banka oxå när vår dotter skriker under natten. Har bara sån stor lust att sätta upp en lapp i trappen att de borde testa ha ett samliv och det skulle nog göra dom gott.,
    Dessa grannar är även relativit nyinflyttade oxå så vet inte riktigt vilka de är, men visste jag det hade jag sagt åt dom.

• Svar på tråden Grannen dunkar i golvet varje gång vi har sex...
  • Pickeli

Provat att bara skita i banket?

jag hade nog stönat lite extra högt om någon bankade åt mig!

Google it!
  • JeanneDArc

Kasta in 2 par öronproppar i deras brevlåda

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Sätt vadd mot ventalionstrumman eller så skrik vad fan håller ni på med.

• Anonym (Samliv)
    JeanneDArc skrev 2010-11-17 10:41:51 följande:
    Haha, ja det ska jag nog göra.... Glad
  • Rufsas
    JeanneDArc skrev 2010-11-17 10:41:51 följande:
    Haha! Det gjorde min man till våra grannar när vi var som mest nykära. Dock var grannarna kompisar som hade på skoj insinuerat att vi var i "kanin-fasen". Svaret blev öronproppar till dem.
  • Lumen

Jag vet inte hur Ni med all säkerhet vet att de bankar för att ni har sex, det kanske händer då men det behöver inte ha något samband.

Det kan vara annat som händer där uppe hos grannen. Vad skämigt det skulle bli om du hade nämt om 'ha samliv' till grannen och fått höra tillbaka att ljuden uppifrån inte hade
    någon som helst samband med vad ni håller på med i sovrummet.

Du har nämnt de är nyinflyttade och jag vet att när vissa flyttar in, då blir det inredning etc., sen kanske har de barn som hoppar omkring? Jag personligen visste aldrig hur mycket
    som kunde höras tills jag flyttade till vån 2 lägenhet, innan dess bodde man på vån 3 och hade friheten att inte reflektera så mycket kring ljud.

• Anonym

Om enda gången de bankar är när ni har sex så är ni antagligen mer högljudda än ni märker själva.

• Jexter

Anmäl dem för störande beteende.

• Draqnight
    Pickeli skrev 2010-11-17 10:09:25 följande:
    Provat att bara skita i banket?

jag hade nog stönat lite extra högt om någon bankade åt mig!
    Haha, samma här! Skrattande
  • Anonym (Pomperipossa)

Dom vill kanske delta?

• Therese36

Ha ha jag och min sambo råkade ut för det i början då vi var nykära. Under en "kärleksakt" hörde vi plötsligt ett bankande på dörren och in genom brevinkastet for en lapp, på lappen stod det skrivet: får man vara med?" och ett telefonnummer. Detta hände för tre år sedan, vet än idag inte vem/vilken grannen ifråga det var...detta hände i min sambos dåvarande lägenhet i stort hyreshus! Men vi skrattar gott åt det än i dag!

• Anonym

Lämna in en lapp i deras brevlåda innan så kan de gå på promenad den stunden ni håller på. I det hus vi bor i är det lyhört, vi hör grannarna och de hör troligen även oss. Men vill de klaga så får de göra det när det gått Flört

• CoolJen

Jag har god lust att dunka i taket när grannarna(vad jag tror) har sex.
    Men jag hittar inget att dunka i taket med

Det jag hör är ett rytmiskt dunk i vårat tak(kanske en ostabil säng?) och detta blir jag väckt av mitt i natten eller väldig tidig morgon(5-6). Är det då jag är vaken bryr jag mig inte ett dugg

• LillaMammis

Lämna en lapp i bervlådan:
    Ikväll klockan 21 ska vi ha sex så ni behöver inte banka takten till oss. Det klarar vi så bra själv tack.

Jag och mina barn gör världen lycklig
  • JeanneDArc

Vi hör våra grannar med. Jag skrattar lika mycket jag hör den äldre mansrösten som vrålar ut "ööööööööööööööööööö" på slutet. Gratis underhållning!

• Anonym (Samliv)
    LillaMammis skrev 2010-11-17 13:24:17 följande:
    Lämna en lapp i bervlådan:
    Ikväll klockan 21 ska vi ha sex så ni behöver inte banka takten till oss. Det klarar vi så bra själv tack.
    Haha, den va rolig Glad

Självklart vet jag att det är därför dom bankar och nej de har inga barn och vi är inte högljudda, jo ibland har vi men de senaste gångerna har jag verkligen tänkt på det o varit tyst.

Får göra ett nytt försök ikväll o bankar dom, då jävlar ska jag skrika ännu högre... haha
  • Anonym

Men ibland kan det bli störande att höra. T ex när våra grannar inunder alltid hördes mycket. Speciellt vid ett tillfälle när mina och min fd mans föräldrar kom på besök och träffades första gången över fika. Då stönades det outhärdligt mycket i lägenheten inunder.
    När granntjejen bytte partber fortsatte det, vi konstaterade att hon nog ville att hennes killar skulle låta extra mycket.
    Det var ok ibland, men inte vid alla tillfällen.

Svar på tråden Grannen dunkar i golvet varje gång vi har sex...