• Spexig

Billigt kamremsbyte runt Lund?

Har fått offerten 4600:- för kamremsbyte o vattenpumpsbyte på vår Megane -99, är det ett bra pris?

Finns bättre pris att få i närheten av Lund? 

• Svar på tråden Billigt kamremsbyte runt Lund?
  • Hallonmun

det låter inte så jättemycket, just när man måste byta vattenpumpen med, ring mekonomen de tycker jag brukar har humana priser.

Google is my friend ♥
  • Birgitta2

Beror ju också på vilken bil du har. Vi anlitar Lasses bilservice i Södra Sandby. Han är saltar inga räkningar utan tar betalt för delarna och en hyfsat billig arbetskostnad. Goggla och skicka ett mail, så vår du svar.

• Birgitta2

PS - vi bytte kamrem och tomgångsmotor för 5200 hos Lasse. Megane vet jag inte vad det är för sorts bil, men den här killen skörtar inte upp dig. Och han är duktig.

• The one
    Birgitta2 skrev 2010-11-17 14:15:02 följande:
    PS - vi bytte kamrem och tomgångsmotor för 5200 hos Lasse. Megane vet jag inte vad det är för sorts bil, men den här killen skörtar inte upp dig. Och han är duktig.
    Dom hade ju redan fått ett pris på 4600,- . Låter rätt billigt om det är med kvitto.
  • The one
    Birgitta2 skrev 2010-11-17 14:15:02 följande:
    Oups.. såg att det var en tomgångsmotor inblandad.

Dom har en Renault Megane.
Svar på tråden Billigt kamremsbyte runt Lund?