• Ticktack

Kittlar till i livmodern???

Man blir nästan knäpp av att gå och undra och läsa allas trådar och kommentarer, men jag måste bara fråga om någon av er gravida där ute (eller ni som varit gravida naturligvis), någon gång har känt att det kittlar till i livmodern som ett tidigt symtom??? (Det kan vara jag som inbillar mig också.....nu känner jag att det låter väldigt märkligt.)

• Svar på tråden Kittlar till i livmodern???
  • WickedyWitch

Jag förstår hur du menar! Jag har inte direkt någon erfarenhet, men misstänker själv att jag kan vara tidigt i en graviditet. Det känns ungefär som det 'pirrar' lite, fast lite längre ner? Mer runt tjejmagen då ju.

Får hålla tummarna för dig :)

• Bosan

Jag har precis samma känsla!!! Hade ÄL 15 nov och har BIM 29 nov så jag tycker det är lite tidigt att känna nåt men nåt är det!!!

Lite då och då kommer det små "kittlingar" i magen, minns inte att jag kände så med första banet o absolut inte så tidigt. Men iof så vet man ju mer vad man ska känna för symtom med andra. Hoppas inte det är inbillning bara!!!

• Bosan
    Ticktack skrev 2010-11-17 14:18:19 följande:
    Man blir nästan knäpp av att gå och undra och läsa allas trådar och kommentarer, men jag måste bara fråga om någon av er gravida där ute (eller ni som varit gravida naturligvis), någon gång har känt att det kittlar till i livmodern som ett tidigt symtom??? (Det kan vara jag som inbillar mig också.....nu känner jag att det låter väldigt märkligt.)
    När har du BIM förresten??
  • Ticktack

Hej!

Vad kul att ni svarade :) Det låter ju lite skumt, men det är ju så jag känner i bland, men visst det kanske är lite tidigt. Men igår fick jag även ömma bröstvårtor och har det nu med, och antingen så inbillar jag mig det eller så har även ådrorna börjar synas mer över bröstet också...? Ömma bröstvårtor brukar jag få innan mens så jag hoppas verkligen inte att det är den som är på g...:(

Jag har bim runt den 25:e, vet inte exakt när jag hade äl men runt den 11:e skulle jag tro.

• Anieja

Haha, jag skulle just ställa denna fråga! Jag känner också pirrningar nere i magen och livmodern känns lite som en varm mjuk boll. Jag tycker det är tidigt att känna något, för äl var förra helgen, men vem vet?

• Ticktack

Hm vad kul, då kanske det är ett tidigt symtom trots allt? :)

• Anieja

Eller så är vi bra på att inbilla oss :-P

• Nic0

Jag sitter med min lilla dotter i knät och precis så kände jag när jag blev gravid med henne 16 månader sedan :) Lycka till!

• Ticktack

Gött o höra! Jag hoppas....:)

• mizzy

Hej alla pirrande magar ;)

Jag har haft precis samma känsla!! WOW!! jag trodde att jag inbillade mig!!

känns bra att ha er goa bebislängtande BLIVANDE mammor runt mig i cybervärlden! ;)

Svar på tråden Kittlar till i livmodern???