Ensam pappa i Enskede söker kompisar
När jag separerade i januari så blev det väldigt tomt på kompisfronten, de flesta av mina vänner lever i parförhållanden och umgås med andra par... Plus att många sk vänner lyste med sin frånvaro just när jag hade behövt dom som mest. Känns det igen?
Hur som helst, jag letar efter andra ensamstående föräldrar att umgås med, gärna i söderort. Både med och utan barn, tjejer som killar. På helgerna när jag har barnen så blir det ju såklart mkt barnanpassat, som museum, lekland, badhus, mm... Jag har en dotter på sju år och en son på fem. Den här veckan har jag barnen, dvs jämn vecka, men efter jul kommer jag och mitt ex att byta vecka, så då kommer jag att ha dom i ojämn vecka.
I den barnlediga veckan så hittar jag gärna på vuxengrejer, som att ta en öl eller ett glas vin efter jobbet, gå på bio eller något annat. Jag tränar regelbundet på gym, så om du vill ha en träningsbuddy så ställer jag upp. Jag gillar också att klättra vägg och tog precis topprepscertifikat vilket innebär att jag får säkra. Så om du är sugen på att lära dig klättra, passa på :)
Skicka ett meddelande till mig här på sajten om du är intresserad.