• Anonym (hoppas)

Måste man ha ömma bröst i början av grav?

Hadce min sista mens i mitten på oktober..
    Har ännu inte fått min mens nu i november..
    Men har inga tecken på grav.. Inge ömma bröst eller spänningar i tjejmagen.
    Enda jag har är ont i svanken men det kan juh lika gärna vara mensvärk..
    Nån som varit gravid utan ömma bröst?=

• Svar på tråden Måste man ha ömma bröst i början av grav?
  • Purlan

Hade ömma bröst första graviditeten, men inte andra. Är nu i v 25

♥ Gosiga E 11 april 2009 och Lillplutt BF 6 mars 2011 ♥
  • Petrellie

Jag har tre barn och har aldrig haft ont i brösten under graviditeterna. Jag har heller aldrig mensvärk, förutom när jag är gravid och strax ska plussa. Håller tummarna!

• Anonym (hoppas)

Vad gulliga ni är och vad snabbt ni svara.
    Då ska jag hoppas hoppas hoppas och tack för tummarna.

• Göteborgsbruden

Jag hade inte ömma bröst alls med något av barnen.

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • längtan8402

jag började inte få ömma bröst förrän i vecka 4 ungefär.. 5..kanske. sen spännde dom väldigt mycket och gjorde ont hela tiden i början.. mensvärkliknande hade jag redan 1 vecka efter ägglossningen (då jag blev gravid) och sedan flera verckor frammåt. mådde dock aldrig illa....någon eftermiddag bara

• mamili

Jag testa + i förrgår och har inte ömma bröst nu, hade möjligen lite lite ömhet i dom för nån vecka sen.... =)
    Lycka till!

• Nehn

Graviditeten gav mig inte ömma bröst. Dock var dom väldigt känsliga mot slutet. Ömmade gjorde sen när dom va sprängfyllda med mjölk :P

• trollmammsis

Nej det måste man verkligen inte!! det är bara nu med 3e som jag hade det i början men har inte haft det med dom 2 andra barnen

• Pia och Elna

Spännande jag hade ömma mina två första graviditeter och har nu sen mens men inga ömma bröst. Vet att jag testade negativt flera dagar efter BIM förra gångerna så jag väntar med att testa någon dag till. Hoppas

• Anonym (hoppas)

Jag testade mig igår. Mitt på dagen visserligen men det visade negativt.
    Inte en tillstymmelse till streck så det är nog bara så att mensen är lite sen.
    Ska vänta ut helgen och testa igen på måndag om mensen inte kommit under helgen.

Men jag vill inte ha nån jävla mens, jag vill vara gravid!!

• Pia och Elna
    Anonym (hoppas) skrev 2010-11-19 08:04:54 följande:
    Men jag vill inte ha nån jävla mens, jag vill vara gravid!!
    Jag med ingen mens ännu jag ska testa på måndag.
  • Anonym

Har heller aldrig haft ömma bröst som symptom...knappt nångång alls...nån av 3 ggrna....

• CCA

Jag har inte haft ömmar bröst i ngn av mina graviditeter.

• Anonym (nervös)

Hej! Får jag bara fråga er medan ni ändå diskuterar bröst. Ang synliga blodådror om ni hade/har så? Har inte ont i brösten men märkte idag att det har dykt upp fina små ådror på båda bröstvårtorna. Har aldrig sett ut så förr...hmmm? (fick brun flyt istället för mens sist, vita tjocka flyt, halsbränna då o då+mensvärk som kommer och går) Har inte testat än, ska till BM i veckan av annan anledning. Men detta med brösten gjorde mig väldigt nervös och nyfiken.

Tacksam för svar och hoppas det är ok jag hoppa in här

Svar på tråden Måste man ha ömma bröst i början av grav?