• M  och  M

Färgglada, roliga könsneutrala barnkläder till normala priser?

Nu när min dotter är liten gillar jag Lindex, jag tycker de har glada roliga färger och mönster som är könsneutrala men från strl 86 och uppåt börjar helt plötsligt de också dela upp i pojk- och flickkläder. Vars hittar jag könsneutrala kläder som är färgstarka, roliga med mycket mönster, djur, figurer etc. på till priser som inte är så höga som t.ex. på Me & I och likannde.

• Svar på tråden Färgglada, roliga könsneutrala barnkläder till normala priser?
  • Linda1976

Pop

Åhléns, Rabdido 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976

Men jag tycker Lindex FIX-kläder är hyffsat neutrala, och även om det är tjej/killavdelningar, så är ju FIX stilrent och snyggt till skillnad från tex KappAhl.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • M  och  M
    Linda1976 skrev 2010-11-18 21:43:19 följande:
    Men jag tycker Lindex FIX-kläder är hyffsat neutrala, och även om det är tjej/killavdelningar, så är ju FIX stilrent och snyggt till skillnad från tex KappAhl.
    Vad tänkte du FIX, vilka kläder är det?
  • Sessilou

undrar som du TS!

Har handlar alla kläder på Lindex hittils...nu e sonen 14 månader och från stl 86 blir det såååå jäkla uppdelat överallt. Det är marinblått, skjortor, spiderman-tjafs och grönt alt. randigt.
    Har för vana att alltid titta på "flick-avdelningen" oxå, men där är det lika vidrigt: glitter o hello kitty-tajfs, volanger o tights.

Det enda jag hittar som är neutralt men färgglatt är tyvärr dyra märken som molo, me&I, villervalla osv.

Less is more=)
  • M  och  M
    Sessilou skrev 2010-11-19 21:54:26 följande:
    undrar som du TS!

Har handlar alla kläder på Lindex hittils...nu e sonen 14 månader och från stl 86 blir det såååå jäkla uppdelat överallt. Det är marinblått, skjortor, spiderman-tjafs och grönt alt. randigt.
    Har för vana att alltid titta på "flick-avdelningen" oxå, men där är det lika vidrigt: glitter o hello kitty-tajfs, volanger o tights.

Det enda jag hittar som är neutralt men färgglatt är tyvärr dyra märken som molo, me&I, villervalla osv.
    Kunde inte skrivit det bättre själv. Jättetrist!
  • ploten
    Linda1976 skrev 2010-11-18 21:43:19 följande:
    Men KappAhl har ju Kax, som är färgglada och inte uppdelade på kill/tej. Super, tycker jag.
  • mezzi

Hur funkar det om vissa kläder inte finns med i ordern när den leveraras, är nollad på webbordern. vill ju inte ha tröjan om jag inte får byxorna liksom!

• M  och  M
    mezzi skrev 2010-11-21 21:56:40 följande:
    Hur funkar det om vissa kläder inte finns med i ordern när den leveraras, är nollad på webbordern. vill ju inte ha tröjan om jag inte får byxorna liksom!
    Va?
Svar på tråden Färgglada, roliga könsneutrala barnkläder till normala priser?