vad kan man ha i en wrap
visst gör man wraps av tortillabröd??
men vad kan man ha i
INTE GUACAMOLE då jag kräks av avokado
å hur fan viker jag dom
visst gör man wraps av tortillabröd??
men vad kan man ha i
INTE GUACAMOLE då jag kräks av avokado
å hur fan viker jag dom
Fetaosttärningar, (inte avocadotärningar, då kräks du ju) hackad tomat, falafel, någon god dressing, oliver, tomatsalsa, gurka..
Jag brukar lägga fyllning i en sträng mot mitten, dock inte ända ner mot kanten, sen viker jag in brödet en bit längst ner sen viker jag in sidorna. Hmmm, kanske lite luddig förklaring...
Halloj,
Fyllde vid ett tillfälle tunnbrödswraps med färdiggrillad kycking(köttet alltså), blandade detta med röd pesto och hade till lite purjo, ruccola och tomat, blev hur gått som helst.
//Jenni
brynta kycklingstrimlor blandat med santa marias tacosås med vitlökssmak, bryn ihop en stund, lägg sen i brödet med valfria hackade grönsaker (typ som tacos) och kanske nån god creme fraiche-sås, creme bonjour har en supergod med smak av vitlök och örter. =)
mums!
Kop kallrokt lax, nan bladsallad, philadelphia och wasabi. Blanda wasabin och osten. Bred roran pa brodet. Lagg pa sallad och lax. Rulla ihop.
, salladen vager upp och gor det lite fraschare. Prova, vettja!
Rostbiff, potatissallad, isbergssallad, remouladsås och rostad lök.
Röra:
Tillagad kyckling i småtärningar
purjolök
majs
majonnäs
curry (vanligt gult currypulver)
salt peppar
lägg salladsblad på 2/3 av ett tortillabröd, lägg röran på salladsbladen, vik in lite från en sida, rulla ihop så att den tomma delen kommer sist.