Jag var på väg att anlita dem men ångrade mig i sista stund, främst pga att jag upptäckte att deras annonser på hemnet var så krångligt utformade (bland annat måste besökarna logga in på deras sida för att kunna se visningstider, vilket jag tycker är väldigt dåligt). En annan grej jag tyckte var konstig var att det i kontraktet stod att de när som helst hade rätt att, efter 10 dagars uppsägningstid, avsluta avtalet och att man då inte får pengarna tillbaka. Och en tredje grej var att man inte kommer överens om utgångspriset förrän kontraktet är påskrivet. Så om de då alltså skulle ha kommit fram till att min lägenhet var värd 300 000 mindre än vad jag själv tyckte och jag inte gick med på att lägga ut den för det priset, så hade jag alltså förlorat mina fem tusen kronor.
Precis efter jag sålt min lägenhet ringde dock en försäljare från något annat företag, och de hade någon sida där man själv utformar en annons och sätter utgångspris och allt, och sedan lägger de upp den på hemnet för 1000 kr. Den tjänsten hade jag absolut testat, om jag inte redan hade sålt. Tyvärr minns jag inte namnet på företaget.