• bexa

Barnnamn

Jag tycker det är så spännande med barn-namn. Jag har ända sedan jag var liten bestämt vad mina barn ska heta, fast jag har ändrat mej för varje år ^^
    Från början skulle mitt första barn heter Pebbles om det var en flicka och Romeo om det var en pojke.

Pebbles, haha :)

Romeo tycker jag fortfarande är fint, jag gillar lite ovanligare namn.
    Men just nu, idag har jag tre förslag på flicknamn och två förslag på pojknamn.

Flicknamn: Clarissa. Cleo och Tinka
    Pojknamn: Lennox, Kennedy och Romeo

Vad tycker ni om mina namn-alternativ? Har ni några andra förslag? Vad heter dina barn? Vad ska dina barn heta? Vad tycker ni egentligen om lite ovanligare namn?
    Discuss <3
    Puss

• Svar på tråden Barnnamn
  • bexa

Ingen som har döpta eller ska döpa barn? Konstigt :p

Hallå, allå, lå..ååå... Ekar här i tråden.. :)

• Pinguliina

Det är ganska udda namn, som inte ja skulle vilja ha på mina barn....de enda namnet ja vet de är mion dotters Nadina. Tycker det är fint :)

• Habbi

Debbie är fint också tycker jag :) det ska vårat barn förmodligen heta om det blir en tjej.

• glit

Jag visste också exakt vad mina ungar skulle heta från jag var ganska liten men nu när jag blev gravid har jag ändrat mig, Ivar och AlvaLouise var det förr..  Om jag inte hinner ångra mig så har jag ett pojk och ett flicknamn. Ella eller Elvin. Hoppas ingen jag känner kmr å norpar "mina" namn nu :P Mellannamnen har jag också bestämt, blir antingen båda mina systrars namn eller båda mina bröders namn.

• Idun

Gillar bara Romeo. De andra gillar jag inte- men så är jag nog mer för klassiska namn. 

• Dixie

tycker inte om något av dina alternativ - inte min "stil" på namn!

Svar på tråden Barnnamn