• LoveMyFamily

    Göra egna julgranskulor??

    Någon som vet vart man kan köpa färgpennor och typ glitter att ha när man gör egna julgranskulor?

    Gärna någorlunda billiga

    Tacksam för svar

  • Svar på tråden Göra egna julgranskulor??
  • FrökenD

    Panduro har, Claes Olsson oxå... =) Tror Claes Olsson e billigare men Panduro har mer o välja på. =)

  • Linda1976

    Rusta hade en hel den "gör eget julgranspynt"-grejer när vi var där och köpte gran häromdan.


    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • FrökenD
    Linda1976 skrev 2010-11-19 11:23:53 följande:
    Rusta hade en hel den "gör eget julgranspynt"-grejer när vi var där och köpte gran häromdan.
    Oh bra tips!! =)
  • Erase

    Nån som vet var man hittar vita julgranskulor i plast ??  Inte frigolit.... Panduro har ju inte plast Obestämd

  • FrökenD
    Erase skrev 2010-11-19 11:26:04 följande:
    Nån som vet var man hittar vita julgranskulor i plast ??  Inte frigolit.... Panduro har ju inte plast Obestämd
    Tänkte precis fråga. =)

    NÅn som vet var man hittar vita/genomskinliga/plast/ som man kan måla/dekorera själv? =)
  • versan
    Erase skrev 2010-11-19 11:26:04 följande:
    Nån som vet var man hittar vita julgranskulor i plast ??  Inte frigolit.... Panduro har ju inte plast Obestämd
    Ikea har massor med plastkulor & plattare hjärtan & stjärnor i silver guld vita röda.
    Och så panduro förstås.
  • Erase
    LoveMyFamily skrev 2010-12-09 16:09:14 följande:
    Hej igen!
    Ingen som vet om det finns någon som gör julgranskulor med "önskat" namn på?
    Vi har gjort sådana själva !  Tycker man att det är roligt att pyssla är det en jättekul grej !!  Hela familjen inkl. våra djur har fått sådana Tomte
  • Erase

    Hittade inga vita plastkulor, så det fick bli styrolitkulor från Panduro. Man kan antingen skriva med tuschpenna (spritpenna), måla med hobbyfärg eller helt enkelt använda klisterbokstäver ! Massa glitterlim är snyggt att dekorera med :)

  • annanuttis
    versan skrev 2010-11-19 13:13:28 följande:
    Ikea har massor med plastkulor & plattare hjärtan & stjärnor i silver guld vita röda.
    Och så panduro förstås.
    creativ Company har 6cm pärlemorvita i plast  20st för 88.-
Svar på tråden Göra egna julgranskulor??