vindtät mössa till spädbarn
min tjej är 6 veckor. kan inte hitta en mössa som sitter bra. vilken mössa har ni andra?
min tjej är 6 veckor. kan inte hitta en mössa som sitter bra. vilken mössa har ni andra?
Varför just vindtät?
Har aldrig haft nåt sånt till mina barn så jag är nyfiken...
svårt när dem är så små.
Men provar du rätt stl? om ditt barn har litet huvud finns såna mindre stl på butiker som tex babyland och babyproffsen. Dem säljer ju "neo"-kläder.
vad är det för typ av mössa du har nu?
svårt när dem är så små.
Men provar du rätt stl? om ditt barn har litet huvud finns såna mindre stl på butiker som tex babyland och babyproffsen. Dem säljer ju "neo"-kläder.
vad är det för typ av mössa du har nu?
jag förstår om du vill ha en bra mössa.
Själv var jag en sån som fick kånka o bära på min gallskrikande nyfödda förra vintern, som totalt vägrade ligga i vagnen alltför långa stunder. Så åkpåse o filt dög inte....det fick bli varm overall o hela kittet! var lite avis på andra som hade små tysta bebisar som snusade gott i sina åkpåsar, och som bara lyfte upp dem i nåt köpcenter o ammade direkt. Min bebis hatade dessutom att krångla med overallen, och vaknade så fort man skulle knäppa upp den eller ens ta av en vante eller mössa om man gick in i nån butik! ....
Den här är kanonbra
www.polarnopyret.se/sv/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/&colorid=2504596§ionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS
håller med om POPs hjälmmössa :) super varm ovh bra :)
Även jag rekommenderar Polarns hjälmmössa. Den är superbra!
http://www.polarnopyret.se/sv/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?productidentifier=60014037&colorid=2504596§ionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS
hade också pop:s hjälmmössa till dottern, och den var superbra. Ska snart införskaffa en till sonen också!