• MajJuni

Geomag kopior?

Min son är jätteförtjust i Geomag (små byggbitar med magneter). De är dock ganska dyra om man vill ha många delar. En kollega till mig påstod att det gick att köpa liknande på Biltema, men jag hittar inte det på hemsidan. När jag googlar på det verkar det finnas något märke som heter Magnetic eller Magnetix.

Är det någon som vet var man kan köpa dessa? Och pris på ett ungefär?

• Svar på tråden Geomag kopior?
  • MajJuni

Ingen som vet? Hade varit kanon inför julen.

• Nilrob

Hej 
    Såg ditt inlägg när jag söker efter Geomag. Jag "samlar" på just Geomag, men har en hel del annat som är kopior på Geomag. Som ex.vis Magnetix m.fl. andra s.k. "kopior" av Geomag. 
    Nu vet inte jag hur länge sedan din efterlysning skrevs. Men är du intresserad av att köpa "billigt" så kan jag erbjuda dig en hel del. Vi kan diskutera vad skillnaden är och varför kopior är mycket billigare. Jag har även Geomag Panels som jag också vill "bli av med". Så kontakta mig så tar vi det därifrån om du är intresserad.? Självklart kan  jag skicka en massa foto:n. 
    Är ny här så lite oklart om man kan dela mailadress.

Mvh Nisse (västerås)

• Anonym (Isabella)
    Nilrob skrev 2026-03-19 14:59:58 följande:

Hej 
    Såg ditt inlägg när jag söker efter Geomag. Jag "samlar" på just Geomag, men har en hel del annat som är kopior på Geomag. Som ex.vis Magnetix m.fl. andra s.k. "kopior" av Geomag. 
    Nu vet inte jag hur länge sedan din efterlysning skrevs. Men är du intresserad av att köpa "billigt" så kan jag erbjuda dig en hel del. Vi kan diskutera vad skillnaden är och varför kopior är mycket billigare. Jag har även Geomag Panels som jag också vill "bli av med". Så kontakta mig så tar vi det därifrån om du är intresserad.? Självklart kan  jag skicka en massa foto:n. 
    Är ny här så lite oklart om man kan dela mailadress.

Mvh Nisse (västerås)

Om man trycker på "citera" står datumet i citatet. Där ser man att TS skrev det 2010. Hennes son leker nog inte så mycket med Geomag längre...
Svar på tråden Geomag kopior?