• Anonym

Hur många låter det gå i analen?

Jag och min sambo har en disskution är hemma och den handlar om att sambon vill att det ska gå för honom i mitt analhål. Han tycker inte det blir lika skönt med kondom och att köra utan kondom i vaginan går ju inte då jag inte kan använda preventivmedel ( olika anledningar som jag inte vill gå in på ). Så min fråga till er är hur ofta ni låter det gå i analen eller ni kanske aldrig heller gått med på det? Skulle ni kunna tänka er det? Tack på förhand!

• Svar på tråden Hur många låter det gå i analen?
  • Anonym

Ingen som vill svara?

• Anonym (Mia)

Japp! Det är väl ingen fara?

• Anonym (Hell No!)

Big No No!!! Inget får komma in i min anal, bara ut!

• Anonym

Mitt ex kom ofta i min anal och det var ok.

• Anonym (Självklart!)

För mig är det självklart, varför inte liksom?

• Anonym (hmm)

Det kan jag väl gå med på. Enda anlendingen till att jag inte gillar det är att det gärna blir diarréliknande avföring. Annars vet jag inte vad som skulle vara problem med det.

• Anonym (vinnie)

Men det är väl klart?

• Anonym (Rumpestumpan)

Absolut! Why not? Om vi ändå har analsex så kan han väl lika gärna skjuta satsen i mej, tycker dessutom om känslan av att känna hans stråle när han kommer - särskilt om jag lyckas komma precis samtidigt själv. Tycker orgasmen blir helt annorlunda vid analsex än vaginalt och den förstärks än mer av att han sprutar i mej.

"Efterdoningarna" är väl mindre trevliga, hehe, dvs. sagge ur rumpan men va fan, det är det värt!

• Anonym (varför inte)

Om han ändå får vara där och köra förstår jag inte varför han inte skulle få spruta där också.

Svar på tråden Hur många låter det gå i analen?