Kroppsspråk-när en kille är attraherad/intresserad?
ja hur brukar det visa säga?om det är en kille i din närhet...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-20 10:16
ja menade hur brukar det visa sig?
ja hur brukar det visa säga?om det är en kille i din närhet...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-20 10:16
ja menade hur brukar det visa sig?
Ha intressant, inte en enda som har lust att svara?!=)
Han kommer sakta krypande mot dig med en ros i munnen iklädd endast ett par sexiga boxers. Om han är väldigt blyg så gör han samma sak men rodnar när han gör det.
Vidgade pupiller, intensiv ögonkontakt, att hans kropp pekar "mot" dej. Att han testar fysisk kontakt, i början kanske låtsas som att det inte är meningen.
....möjligen så vaknar du av att han sjunger en sonat under din balkong. Naturligtvis så har han då rosen och dom sexiga boxershortsen i beredskap.
styggingen, haha ja du...=)
detta handlar om en kille som absolut inte får vara intresserad men som jag starkt misstänker att han är med tanke på hur han är mot mig...det handlar om förbjuden kärlek om det skulle vara så att han är intrsserad.....
Jag kom just på att kärlek inte är förbjuden i Sverige. I Iran kan man råka illa ut däremot. Du kan sova lugnt inatt också
ha ha neej inte något sånt...utan det handlar om en väldigt nära släkting till min sambo så nu förstår ni vad jag menar med förbjuden kärlek...så därför ville jag veta hur en kille visar intresse kn ju vara lite olika men ändå...
Förlåt det var inte meningen att driva med dig! Allvarligt talat så vet jag inte vad för dumheter man kan tänkas hålla på med när man är intresserad av någon.
Det är lugnt=) inte lätt o veta.
Hoppas att någon annan kan svara iaf....
Ha en bra kväll!
Det är lugnt=) inte lätt o veta.
Hoppas att någon annan kan svara iaf....
Ha en bra kväll!
sär skriven,
ha ha neeej jag menade inte så.förlåt.jag menade jag hoppas att fler kan svara.för som sagt så kan det se olika ut eller har jag fel?
Killen hålller alltid intensiv ögonkontakt med mig och tittar länge uatn att vända sig bort.försöker ofta beröra mig utan att man ska tro att det är något.han följer mig med blicken...osv..
Ok, han verkar onekligen intresserad. Jag brukar inte lägga ner tid i onödan på att titta på tjejer som jag inte tycker är snygga. Han är säkert likadan.