• livet leker

Ikea MALM byrå i vardagsrummet?

Nån som har det, funderar på praktisk förvaringsmöbel som vi ska åka o köpa i dag.. tycker vit malmbyrå är stilren, men är det ett bra alt i vardagsrummet? Råd snälla..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-20 10:27
    Tänkte på den som är lite lägre o bredare..

• Svar på tråden Ikea MALM byrå i vardagsrummet?
  • knäppisen

Vad ska du ha i byrån ?

• knäppisen

gick lite snabbt där.
    Själv tycker jag bättre om skåp än lådor men det beror såklart vad man ska ha däri. 

• Alcarinque

Bilden är från rummet på övervåningen. En dubbel och en enkel. Vi har allt från barnens filmer, pennor, papper och pysselgrejer till mina underkläder i

• livet leker
    knäppisen skrev 2010-11-20 10:24:33 följande:
    Vad ska du ha i byrån ?
    Ljus, och bra o ha saker, böcker har vi i annat skåp. Jag hittar ingen skänk som passar oss, vill ha vit och "modern" stil
  • livet leker
    Alcarinque skrev 2010-11-20 10:25:26 följande:

Tack för bilden! Snyggt! Och dessutom ska vi ha en tavelvägg som ni har på bilden bakom, lustigt
  • Alcarinque
    livet leker skrev 2010-11-20 10:30:30 följande:
    Tack för bilden! Snyggt! Och dessutom ska vi ha en tavelvägg som ni har på bilden bakom, lustigt
    Haha, ja det är väldigt smart att ordna en sån där Jag tycker att de är praktiskt och bra och det går i en hel massa saker i dem Sen är de ju inte heller så våldsamt dyra vilket alltid är trevligt Jag tror också att de vita håller sig bättre i färgen än de vi hade i ek som blev hopplöst gula...

• Linda1976

Jag är mest impad att det inte ligger en massa grejer ovanpå byrån men det kanske var städat vid fototillfället

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Alcarinque
    Linda1976 skrev 2010-11-20 10:52:04 följande:
    Jag är mest impad att det inte ligger en massa grejer ovanpå byrån men det kanske var städat vid fototillfället
    Självklart var det städat innan
  • livet leker

Nu är dom på plats :)) Bara soffbord kvar i VITT men va 17 alla jag kolla rpå är ju VITA- malmen är ju gräddvit, det går ju inte??

• livet leker

puffar eller är det snyggt tror ni om den vita inte är likadan vit?

Svar på tråden Ikea MALM byrå i vardagsrummet?