• strössel

Bra hotell centralt i Göteborg med parkering ?

Nån som känner till nåt bra hotell centralt i Göteborg med parkering runt 1100 kr/natten ?

Ska ge bort en hotellnatt till mina föräldrar i julklapp men vill ha en hotell så dom får närma till Nordstan och som har tillhörande parkering. Nån som vet om Scandic Rubinen har för alternativ till parkering ? För på deras sida står det att dom har inga parkeringplatser.

Tack på förhand !

• Svar på tråden Bra hotell centralt i Göteborg med parkering ?
  • Bridgett

Scandic crown vid centralstationen har parkeringsgarage. Vet inte vad det kostar dock. Vilken trevlig julklapp till föräldrarna, säkert uppskattat!

• strössel

Mamma har länge tjatat om att hon vill åka till Göteborg och shoppa, så hon och pappa kommer bli överlyckliga !

• Tjoflöjt

Rubinen ligger en bra bit från Nordstan. Själv bor jag alltid på First Hotel G, ligger uppepå centralen. Parkerar gör man i Nordstans garage,

• mia maria

Du har ett Radisson Blu-hotell nästan mitt emot Centralstationen - tror att de har garage om jag inte minns helt fel!

• strössel
    Tjoflöjt skrev 2010-11-21 20:30:36 följande:
    Rubinen ligger en bra bit från Nordstan. Själv bor jag alltid på First Hotel G, ligger uppepå centralen. Parkerar gör man i Nordstans garage,
    Är det långt till Nordstan ? Är det Nordstans taxa som gäller när man pakerar då , eller är det några p-platser hotellet har ?
  • Tjoflöjt

Nordstan ligger tvärs över gatan från G. Man kan köpa parkeringsbiljett på hotellet, tror det kostar 150 kr per natt.

Svar på tråden Bra hotell centralt i Göteborg med parkering ?