Gratis Babybox 1per barn eller en per hushåll?
Väntar nu mitt andra barn, hur är det nu med babyboxen som man kan hämta ut på ex babyproffsen. Är det en per barn eller en per hushåll?
Väntar nu mitt andra barn, hur är det nu med babyboxen som man kan hämta ut på ex babyproffsen. Är det en per barn eller en per hushåll?
Ett per hushåll.... jag har försökt få ut en till nu med mitt fjärde barn men jag hade tydligen hämtat ut på olika ställen med varje barn, så nu var det kört
det är en per barn! eventuellt kan du behöva skicka ett medelande till de som har hand om registreringen om du inte får igenom den nya registreringen pga att uppgifterna finns kvar sen förra graviditeten. men det bruakr gå super fort.
hoppas du förstod vad jag menade.
aj då ;) man hade ju gärna haft en "gratis" bjölhink till undervåningen oxå hihi
ja ja man får ju lite grejs på BB sen får libero...
pröva beställ pappans namn... hört de som lyckats få två för samma barn
Men jag har babyproffsen katalog hemma och där har de info om boxen och då står det en per hushåll numera. olika bud. men jag går väl in och pratar med dem helt enkelt..
jag har fått en babybox alla tre graviditeterna (07,08 och 09) på samma ställe, dock behövdes det ta bort de gamla uppgifterna för att man skulle kunna registrera sig igen.
detta var också på babyproffsen.
1/barn. Men man får maila dit och be de ta bort dina uppgifter så att du kan lägga in de på nytt.
1 box per hushåll/graviditet står det på deras hemsida och det tolkar jag som en box för varje ny graviditet. Jag har hämtat ut en till för bebisen i magen och det var inga problem.
Är det någon som har adressen så man kan avregistrera sig??
En per barn. Dock måste man ringa/skriva och be dem avregga dig för att du ska kunna beställa en ny.
Jag hämtade nyss ut min tredje box, så en per hushåll måste vara väldans nytt.
ni som har fler barn och hämtat ut boxar, har ni fyllt i att det inte är första barnet i formuläret eller ljög ni?
ni som har fler barn och hämtat ut boxar, har ni fyllt i att det inte är första barnet i formuläret eller ljög ni?
Det står under "kontakt":
"När jag försöker anmäla mig, får jag besked om att jag redan är anmäld. Jag har tidigare mottagit Baby Box.
Vi kan ta bort din tidigare anmälan, så att du kan anmäla dig igen. Skicka email till: [email protected]"