Någon mer som väntar på att killen ska höra av sig?
Som rubriken, är det någon som sitter och väntar precis som jag?
Jag och den här killen har träffats några gånger. Vi har trevligt tillsammans, myser och pratar massor. Vi brukar smsa lite då och då och har setts några gånger så där varannan helg eller så. Jag har känt att det mest varit jag som hört av mig så har tänkt att nu väntar jag och ser om han kommer sakna mig?
Nu är det 3 veckor sedan vi sågs och har smsat någon dag efter det. Han är jättegullig när vi ses, kan inte sluta pussa på mig fast han måste åka hem och han skriver i sms att vi får ses när han kommer hem ( han reser en del i sitt jobb ). Han har inte hört av sig något. Vet inte om det är han som har mycket just nu eller om han inte är intresserad, har ju verkat som han är intresserad när vi ses och i hans sms.
Det känns ju som jag borde lägga ner allt, fatta att han inte är intresserad men kan som liksom inte göra det. Han verkar ju vara en bra kille för mig men blir ju tokig när han inte hör av sig. Min tanke är att han inte har någon tid eller plats för mig i sitt liv. Kan det vara så?
Vet inte om det här spelar någon roll men vi har inte haft sex än utan bara varit väldigt nära ;)
Sedan så är det här första killen som jag börjat träffa sedan mitt ex gjorde slut för ca 1,5år sedan.
Jag är 24 och han 28, kanske inte spelar någon roll i det här inlägget men ville ändå skriva det :)
Hur skulle ni göra?
Någon som känner som jag?