• Anonym (Medium?)

Någon här som jobbar som telefon-medium?

Jag funderar på att söka jobb som telefon-medium. Är det någon här som jobbar / jobbat med detta som kan säga hur mycket man tjänar. Jag är helt arbetslös idag och klarar mig inte med mindre än att det räcker till mat och hyra.

• Svar på tråden Någon här som jobbar som telefon-medium?
  • Meus Veritas

Du kan väl högerklicka på bilden o spara den på skrivbordet så blir den lätt att hitta för att ladda upp igen iaf

• Rufsas
    Anonym (Medium?) skrev 2010-11-21 21:18:22 följande:
    Jag funderar på att söka jobb som telefon-medium. Är det någon här som jobbar / jobbat med detta som kan säga hur mycket man tjänar. Jag är helt arbetslös idag och klarar mig inte med mindre än att det räcker till mat och hyra.
    Du menar alltså att du vill veta om vi tycker att du ska lura av sökande människor på pengar genom att ljuga för dem i telefon. Nej, är mitt svar. Jag tycker att du ska klippa dig och skaffa ett riktigt jobb.
  • Anonym (Medium?)
    Rufsas skrev 2010-11-21 21:22:02 följande:
    Du menar alltså att du vill veta om vi tycker att du ska lura av sökande människor på pengar genom att ljuga för dem i telefon. Nej, är mitt svar. Jag tycker att du ska klippa dig och skaffa ett riktigt jobb.
    Jag skiter fullständigt i vad du tycker om det. Undrar bara vad man tjänar.
    Meus Veritas skrev 2010-11-21 21:21:13 följande:
    Amen nu bytte han tråd utan att jag märkte det sorry!!
    Ingen fara!
  • Anonym

Är du ett rktigt medium eller vill du enbar tjäna pengar på andras sorg?
    Är de så är du riktigt rutten,,!!!!!!

• Anonym (Medium?)
    Anonym skrev 2010-11-21 23:18:44 följande:
    Är du ett rktigt medium eller vill du enbar tjäna pengar på andras sorg?
    Är de så är du riktigt rutten,,!!!!!!
    Om du är intresserad av ifall folk som jobbar som medium är äkta eller inte kan du starta en egen tråd om det.
  • Anonym

fy fan för sånna som dig,lura tjäna pengar på andras sorg hur kan man leva med sig själv?

Gå och skaffa dig ett riktigt jobb !!!

• Anonym (Medium?)
    Anonym skrev 2010-11-21 23:24:48 följande:

fy fan för sånna som dig,lura tjäna pengar på andras sorg hur kan man leva med sig själv?

Gå och skaffa dig ett riktigt jobb !!!

Varför förutsätter du att jag inte själv tror att jag skulle vara bra på det?
  • Anonym (skärning!)

Ja, men skärp er och svara på ts istället! Ts kanske är jätteduktigt medium som kan rädda livet på hundratals försvunna kattungar genom att erbjuda sina tjänster, vad vet ni om det? Svara på frågan istället. Själv har jag tyvärr inget svar.

• Anonym (Telefonflicka)

Jag har jobbat med allehända telefonlinjer allt  ifrån 6 till  dejting till tarot. På de företag jag arbetat för, får du på vissa samtal 10 kr i "öppningsavgift" för en viss linje, därefter 3-5 kr/min. Andra linjer ger dig bara minutlönen, oftast 3-5 kr per minut. Det är med andra ord inga drömlöner, och det är sällan man verkligen pratar en hel timme ut.

• Anonym (Medium?)

Tack för svaret. Ber om ursäkt om jag lät hård tidigare, men jag känner till hur det brukar gå för trådar av det här slaget, så jag högg kanske lite väl fort. Jag ville bara inte ha 7000 kommentarer om att det inte funkar, att Randi kan erbjuda mig mycket mer och så. Jag ville bara ha svar på frågan, inte prata om ifall det funkar eller inte.

• Rufsas
    Anonym (skärning!) skrev 2010-11-22 08:42:48 följande:
    Ja, men skärp er och svara på ts istället! Ts kanske är jätteduktigt medium som kan rädda livet på hundratals försvunna kattungar genom att erbjuda sina tjänster, vad vet ni om det? Svara på frågan istället. Själv har jag tyvärr inget svar.
    Jag har gått till "riktiga" medium och jag kan bara säga att riktiga medium skulle aldrig sätta sig i en lurenderejaritelefon.
Svar på tråden Någon här som jobbar som telefon-medium?