• Anonym (Medium?)

Någon här som jobbar som telefon-medium?

Jag funderar på att söka jobb som telefon-medium. Är det någon här som jobbar / jobbat med detta som kan säga hur mycket man tjänar. Jag är helt arbetslös idag och klarar mig inte med mindre än att det räcker till mat och hyra.

• Svar på tråden Någon här som jobbar som telefon-medium?
  • Meus Veritas

Du kan väl högerklicka på bilden o spara den på skrivbordet så blir den lätt att hitta för att ladda upp igen iaf

• Rufsas
    Anonym (Medium?) skrev 2010-11-21 21:18:22 följande:
    Jag funderar på att söka jobb som telefon-medium. Är det någon här som jobbar / jobbat med detta som kan säga hur mycket man tjänar. Jag är helt arbetslös idag och klarar mig inte med mindre än att det räcker till mat och hyra.
    Du menar alltså att du vill veta om vi tycker att du ska lura av sökande människor på pengar genom att ljuga för dem i telefon. Nej, är mitt svar. Jag tycker att du ska klippa dig och skaffa ett riktigt jobb.
  • Anonym (Medium?)
    Rufsas skrev 2010-11-21 21:22:02 följande:
    Du menar alltså att du vill veta om vi tycker att du ska lura av sökande människor på pengar genom att ljuga för dem i telefon. Nej, är mitt svar. Jag tycker att du ska klippa dig och skaffa ett riktigt jobb.
    Jag skiter fullständigt i vad du tycker om det. Undrar bara vad man tjänar.
    Meus Veritas skrev 2010-11-21 21:21:13 följande:
    Amen nu bytte han tråd utan att jag märkte det sorry!!
    Ingen fara!
  • Anonym

Är du ett rktigt medium eller vill du enbar tjäna pengar på andras sorg?
    Är de så är du riktigt rutten,,!!!!!!

• Anonym (Medium?)
    Anonym skrev 2010-11-21 23:18:44 följande:
    Är du ett rktigt medium eller vill du enbar tjäna pengar på andras sorg?
    Är de så är du riktigt rutten,,!!!!!!
    Om du är intresserad av ifall folk som jobbar som medium är äkta eller inte kan du starta en egen tråd om det.
  • Anonym