Tuxer, någon som provat det märket på overaller etc?
Någon som testat detta märke Tuxer på overaller, regnkläder, flecce etc till sin barn och har några synpunkter, positivt och negativt om dem? www.tuxer.se/
Någon som testat detta märke Tuxer på overaller, regnkläder, flecce etc till sin barn och har några synpunkter, positivt och negativt om dem? www.tuxer.se/
Min dotter har en softshell overall som hon hade halva förra vintern, Den har varit jättebra. Varm och vattentät och den ser inte använd ut alls. Jag är nöjd än så länge. Hon kommer att ha den i vinter också om nu vintern kommer till oss innan hon växer ur den
Vi har en tuxer bävernylonsoverall som extra overall. Inget speciellt med den, är som vilken bävernylon som helst.
Jag har sålt Tuxor och ett tag var de riktigt dåliga. Vi hade massa reklamationer på deras saker, framförallt dragkedjor som gick sönder och foder som sprack. Men sen gjorde de ett uppryck och blev bättre. De är nog helt okej för sitt pris. Men spara kvittot för säkerhetsskull!
Låter ju bra överlag ändå tycker jag! De är ju bra pris på jämfört med många andra märken med ytterkläder
Jag köpte en -06 som var superbra! Använde den till två barn och den ser fortfarande fin ut och är helt vattentät. Lätt, smidig, varm och billig!