• Anonym

Kär i en kille, som legat med min syster.. What to do?

Typiskt jävla helvetes skit.

När jag väl hittar någon jag gillar, han gillar mej så visar det sej att han hållt på med min syster
    Vart kär i henne och nästan haft ett förhållande med henne, och jag fortfarandes tycker om henne men skulle aldrig försöka med något seriöst med henne.

Nåja inte fasiken vill man väl vara bukis med syrran sin?..
    GAH.
    Även om dom bara legat med varandra en gång.

• Svar på tråden Kär i en kille, som legat med min syster.. What to do?
  • Pickeli

Vad anser syrran om det?

Google it!
  • Anonym

Syrran vet inte ens om det.

• Anonym

Min syster var tillsammans med en kille i 4-5mån... Efter ca 3år så var jag tillsammans med honom i ca 6år... Var aldrig nån som sa nåt eller jo mormor fråga första gången när jag kom hem med honom om inte dem hade sett innan... Svar ja...

Sen har vi även haft ses med samma kille fast vid olika tillfällen....

• Anonym

Klart du inte ska göra något med honom.
    Avbryt så snart du kan. Världen är full av bra karlar. Förstör inte din relation med din syster p.g.a. nån som ligger runt.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-22 17:34:17 följande:
    Klart du inte ska göra något med honom.
    Avbryt så snart du kan. Världen är full av bra karlar. Förstör inte din relation med din syster p.g.a. nån som ligger runt.
    Vem sa att han ligger runt?
    Eller att jag förstör relationen med min syster..

Jag tycker mer det är lite.. sjukt?
  • Tezz i

Vad är problemet? De har ju inte varit ihop...

• Anonym
    Tezz i skrev 2010-11-22 22:31:54 följande:
    Vad är problemet? De har ju inte varit ihop...
    Du tycker inte att det är lite konstigt att bli ihop med någon som legat med ett syskon?
    Jag hade blivit totalt avtänd. Han gör ju garanterat äckliga jämförelser i huvudet.
  • Tezz i
    Anonym skrev 2010-11-22 22:43:27 följande:
    Du tycker inte att det är lite konstigt att bli ihop med någon som legat med ett syskon?
    Jag hade blivit totalt avtänd. Han gör ju garanterat äckliga jämförelser i huvudet.
    Nej, ser inget problem med det.
  • Anonym (Jiao)

Jag har varit med flera killar som min syrra oxå har varit med. Dock inte i något förhållande ute bara lite sex då och då. Det har varit hel lugnt. Go for it om du gillar killen! Kärleken är blind heter det väl?!

• Anonym
    Tezz i skrev 2010-11-22 22:46:42 följande:
    Nej, ser inget problem med det.
    Så du skulle inte bry dig ett dugg om din syster blev ihop med någon som du har legat med och nästan haft ett förhållande med?
  • Anonym
    Anonym (Jiao) skrev 2010-11-22 22:50:43 följande:
    Jag har varit med flera killar som min syrra oxå har varit med. Dock inte i något förhållande ute bara lite sex då och då. Det har varit hel lugnt. Go for it om du gillar killen! Kärleken är blind heter det väl?!
    Jag antar att ni bor i ett litet samhälle...
  • Tezz i
    Anonym skrev 2010-11-22 22:53:20 följande:
    Så du skulle inte bry dig ett dugg om din syster blev ihop med någon som du har legat med och nästan haft ett förhållande med?
    Nej, och inte om det var tvärt om heller (vilket redan har hänt)
  • Anonym (Jiao)
    Anonym skrev 2010-11-22 22:55:14 följande:
    Jag antar att ni bor i ett litet samhälle...
    Nej, faktiskt inte. Stockholm. Det har faktiskt varit så vid ett par tillfällen att jag inte har vetat om att det är gamla ligg till syrran... Fått reda på det efteråt. Någon annan gång har jag vetat om det, likaså han, men jag tar vad jag vill ha och då betyder inte gamla ligg så speciellt mycket.
  • vampyria2

Det beror på hur länge sedan var det som de träffades och hur känner din syster inför killen i dag?

• Anonym

Räcker det inte med att du tycker att det är sjukt TS? Behöver du fler skäl än så?

• Anonym

Syster har en pojkvän.

Så thats cool!

Men hon har lite intresse för honom ändå.

Klart det är sjukt, så sjukt. Men vad ska jag göra med mina känslor?
    Hur "släpper" man och går vidare?

• Anonym (Jiao)
    Anonym skrev 2010-11-23 13:18:23 följande:
    Syster har en pojkvän.

Så thats cool!

Men hon har lite intresse för honom ändå.

Klart det är sjukt, så sjukt. Men vad ska jag göra med mina känslor?
    Hur "släpper" man och går vidare?
    Har hon intresse av honom så är det kanske inte så smart och vara med honom. Känslorna går över med tiden. Ge det tid och ut och dejta nytt.
  • Anonym

Ha sex med syrran först så har du och han nått gemensamt och hon kan inte säga nått om det

Svar på tråden Kär i en kille, som legat med min syster.. What to do?