• Mizz Turko

Vad heter serumet som förlänger ögonfransarna???

Finns ett serum på marknaden som bevisat förlänger ögonfransarna, alltså ger näring så de växer. Men har totalt glömt bort namnet. Vad heter den???

och någon som vet var man kan köpa den till ett hyggligt pris?

Prinsessan Lorin 090512 ~~~ Prins Yusuf 100619
  • Svar på tråden Vad heter serumet som förlänger ögonfransarna???
  • TheMilky

Ett sånt funkar inte.
    Satsa på ögonfransförlängning.

• Mizz Turko
    TheMilky skrev 2010-11-22 22:00:33 följande:
    Ett sånt funkar inte.
    Satsa på ögonfransförlängning.
    Har sett på en väninna att det funkat, så det gör det nog. Och ögonfransförlängning blir dyrare i längden eftersom det måste fyllas på minst var 3.e vecka och sen går de av när man ska ta bort mascaran.
  • AstraTrillian

Jag har Rapidlash, köpt på e-bay. Funkar alldeles förträffligt, jag blev väldigt positiv överraskad.

• Mizz Turko
    AstraTrillian skrev 2010-11-22 22:06:25 följande:
    Jag har Rapidlash, köpt på e-bay. Funkar alldeles förträffligt, jag blev väldigt positiv överraskad.
    Är det samma som Neulash??? som är mer känd på svenska marknaden?
  • AstraTrillian
    Mizz Turko skrev 2010-11-22 22:18:38 följande:
    Är det samma som Neulash??? som är mer känd på svenska marknaden?
    Ingen aning om det är samma aktiva ingridienser. Här finns en sida om eyelash stimulators: www.eyelash-growth.com/ och nu när jag läst där inser jag att jag ska byta märke
  • jådåsåatt

Jag har bara hört folk som använt revitalash och är nöjda. Jag kommer inte in på sidan som Knorpan länkar till på iphonen, vilken rekomendera där?

• EmmaoBebbe

Neulash, www.neulash.se.
     Säljs på Bobbys Hårstudio i Stockholm har jag för mig.

• 010306

har en polare som Neulash funkat på..  det är hon som är på före & efter bilden på deras sida ;)

• Ticktack

neulash och revitalash är säkert bra men även väldigt dyra. Vet också att en av dom inte ska användas när man är gravid, då undrar man ju vad sjutton det egentligen är i dom?? Mitt tips är att köpa billiga Mavala fransnäring, tycker den funkat ganska bra. Kostar max 150 :- till skillnad mot dryga 900 som dom andra kostar....

Svar på tråden Vad heter serumet som förlänger ögonfransarna???