• Sara7202

Bra onani duschmunstycke

Min sambo reser mycket i jobbet. När han är borta brukar jag onanera i duschen med dushmunstycket.

Men mitt barn har tappat det i golvet flera gånger och nu är det ingen bra älskare längre

Jag måste nu skaffa ett nytt munstycke som ersättare.

Det gamla är av massage typ, som en gång i tiden var bra.

Kan någon rekomendera något munstycke med bra stråle!

• Svar på tråden Bra onani duschmunstycke
  • Anonym (onanist javisst!)

Jag tycker det bästa är att ha bara slangen utan munstycke!  Jag har ett lyxigt massagemunstycke men det är aldrig på för det är bättre utan!

• CoolJen

Jag vet inte vad du tycker är bra men vi köper våra duschmunstycken från Claes Olssson, för att det är nära och billigt. På de 2 st vi har haft så finns det 3 olika lägen iaf...så nåt kanske passar?

• Anonym (lis)

Det viktigaste är väl att det är en någorlunda mjuk stråle? Vattenbesparande vassa strålar tycker jag är obehagligt.

• giftfri
    Sara7202 skrev 2010-11-23 12:07:01 följande:

Min sambo reser mycket i jobbet. När han är borta brukar jag onanera i duschen med dushmunstycket.

Men mitt barn har tappat det i golvet flera gånger och nu är det ingen bra älskare längre

Jag måste nu skaffa ett nytt munstycke som ersättare.

Det gamla är av massage typ, som en gång i tiden var bra.

Kan någon rekomendera något munstycke med bra stråle!

De flesta med olika pulserande strålar är bra, funkar även på män.., lite av den teknik som används på män, som inte kan få stånd/utlösning p.g.a av nervskada.
    Som man har jag testat det, märklig å annorlunda upplevelse, men funkar gör det, lite bökigt att veta var den pulserande strålen ska träffa kuken, men när man väl hitter den såå Skrattande
Svar på tråden Bra onani duschmunstycke