Ska till Stockholm vart ska jag parkera ?
Jag ska till Stockholm den 2 dec och ska till kulturhuset, vart kan man smidigast parkera om man ska till kulturhuset och Nk ? Kommer inte därifrån så det ska vara smidigt att hitta dit gärna bra skyltat.
Jag ska till Stockholm den 2 dec och ska till kulturhuset, vart kan man smidigast parkera om man ska till kulturhuset och Nk ? Kommer inte därifrån så det ska vara smidigt att hitta dit gärna bra skyltat.
Konserthusgaragetgaraget är bra till de ställen du ska det är också alltid plats och bra skyltat. Det ligger på Sveavägen 17 så kommer du in via norrtull från tex E4an så behöver du knappt göra annat än att åka rakt fram.
http://clients.kartena.se/stockholmparkering/?objektid=103523&category=0
Allra smidigast är att parkera utanför stan och ta tunnelbana eller pendel in till centralen. Det är nämligen allt annat än gratis att parkera i innerstan.
På helgerna är det gratis att parkera i stan om man inte parkerar i parkeringshus. Vi brukar parkera bakom Åhlens där brukar det ofta finnas ngn ficka på helgenra.
Är det konserthuset eller kulturhuset TS ska till? I'm confused.
Det är max 5 minuters gångväg mellan gallerian och konserthuset.
För att komma till gallerians parkering åker du av E4 mot norrtull. Kör mot centrum då hamnar du efter en vänster- och en högersväng på sveavägen. Följ den till en rondell, sväng vänster i rondellen och sen första höger (regeringsgatan) och där ser du garaget.
För att komma från garaget till konserthuset går du upp i gallerian, ut genom huvudingången (den brevid brleksaker), gå till vänster upp till samma rondell som du körde igenom, sväng höger in på sveavägen gå längs den tills du ser konserthuset, stort och blått på vänster sida.
Kulturhuset är ännu närmre, det ser du från rondellen.
Kulturhuset är ännu närmre, det ser du från rondellen.
Kom på att det kanske inte står norrtull vid avfarten, men det borde stå något av frihamnen, färjeterminal, Tallin eller Lidingö på skyltarna på motorvägen och sen är det skyltat mot centrum när du kommit av E4:an.
Kom på att det kanske inte står norrtull vid avfarten, men det borde stå något av frihamnen, färjeterminal, Tallin eller Lidingö på skyltarna på motorvägen och sen är det skyltat mot centrum när du kommit av E4:an.