• Anonym (raaawr)

Har ni en snäll eller en stygg man?

Jag har en stygg man mina tidigare har varit snälla...

Men denna kille tex smeker på mig när vi har sällskap så fort dom vänder bort blicken..
    Han hänger fram sin "sak" om han vet att han är utom syn räckhåll, men jag ser..
    Är vi hos min gamla farmor smeker han mig under bordet medans vi pratar med henne..
    Han lutar sin nära och säger retsamma saker vart vi än är..
    och på jobbet skriver han snusk till mig

Jag är gravid i vecka 30 och min karl e så gott som galen i mig och jag tycker det är extremt tändande allt retsamt han gör.. jag går helt klart ingång på det och skulle aldrig vilja ändra bort det

har du en snäll kille?

vad gör han?
    hur önskar du att han gjorde eller tycker du om han som han är?

om du har en stygg kille?

vad gör han?
    hur önskar du han gjorde eller tycker du om han som han är? 

eller är det du som är stygg?

isåfall vad gör du?
    eller vad önskar du att du tordes?
    eller vad borde du inte ha gjort? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-23 17:43
    Skulle jag säga nej skulle han sluta på en gång. så klart han respekterar mig fullt ut. Men grejen är ju den att jag hakar på oxå.. jag vill ju ha det så.. hihi

• Svar på tråden Har ni en snäll eller en stygg man?
  • redneck girl

både och tycker jag min är . uppskattar närmanden, dock har han vett att inte föra in någon hand under min kjol när vi besöker gammla farmor på lassarettet .

• Pleco

"Men denna kille tex smeker på mig när vi har sällskap så fort dom vänder bort blicken..
    Han hänger fram sin "sak" om han vet att han är utom syn räckhåll, men jag ser..
    Är vi hos min gamla farmor smeker han mig under bordet medans vi pratar med henne.."

Det där är jag rätt tacksam över att min kille inte gör, tycker sådant är respektlöst mot folket man har på besök/besöker. Dock inte sagt att han inte kan vara "stygg" ändå, men vid rätt tillfällen.

• Anonym (raaawr)

självklart skulle han respektera om jag sa nej, men varför måste man vara tråkig och säga nej till allt?. livet är till för att njutas av eller?

• Pleco

Inte respekt mot dig, respekt mot människorna ni umgås med.

• Anonym (raaawr)
    Pleco skrev 2010-11-24 08:13:28 följande:
    Inte respekt mot dig, respekt mot människorna ni umgås med.
    Det dom inte vet har dom heller inte ont av  
  • Anonym (chris rock)
    Anonym (raaawr) skrev 2010-11-24 11:52:23 följande:
    Tsss. Such a bad girl.
  • Lizztard

Min är snäll när det behövs och stygg när det behövs. 
    Skulle inte uppskatta om han började pilla på mitt kön när vi är bland folk.
    Men i sängen tar han för sig.
    Tar tag i håret, daskar mina skinkor och knullar mig som en gud.
    Han sköter sig med andra ord. 

• Anonym (raaawr)
    Lizztard skrev 2010-11-24 12:40:58 följande:
    Min är snäll när det behövs och stygg när det behövs. 
    Skulle inte uppskatta om han började pilla på mitt kön när vi är bland folk.
    Men i sängen tar han för sig.
    Tar tag i håret, daskar mina skinkor och knullar mig som en gud.
    Han sköter sig med andra ord. 
  • sextiotalist

Jag har en snäll man, stygga män faller jag inte för, han får inte använda låtsasvåld i sängen och jag uppskattar inte intima klappar offentligt.

• redneck girl

skulle min gubbe kleta på mig jämt och ständigt i kön på ica maxi...så vette fan om jag inte gav han en jävel . du vet man står och betalar och känner en hand och vips rycker man till och hivar i väg plånboken så kronorna flyger ;)

• giftfri

Ha ha ha, jag är stygg så fort jag kommer åt, ju styggare ju roligare.., en av dom roligaste vuxenlekar som finns. Skrattande

• Pleco
    Anonym (raaawr) skrev 2010-11-24 11:52:23 följande:
    Folk vet mer än man tror. Vissa är som hökar och kan fan se igenom väggar, läskigt.
  • Anonym (raaawr)
    giftfri skrev 2010-11-24 13:45:47 följande:
    Ha ha ha, jag är stygg så fort jag kommer åt, ju styggare ju roligare.., en av dom roligaste vuxenlekar som finns. Skrattande
Svar på tråden Har ni en snäll eller en stygg man?