• Anonym

Negativt gravtest dagen innan BIM men plus senare?

Jag har BIM imorgon men testade mig redan i dag.
    Är det någon som har fått negativt dagen innan BIM men fått plus på BIM-dagen eller precis dagarna efter?

Jag tyckte mig se ett jätte, jätte svagt plus men jag tror att det kanske bara är inbillning.

• Svar på tråden Negativt gravtest dagen innan BIM men plus senare?
  • Caranlachiel

Jag fick ett jättesvagt streck dagen efter BIM. Ytterligare en dag senare fanns det inga tvivel.

Lill-Erik kom till oss 2009-04-06!
  • wannabemom

Jag såg inget streck dagen innan, två eller tre dagar innan hade jag dock sett vad jag trodde var ett spökstreck sen tog jag ett test till på morgonen då jag hade BIM och såg ett svagt streck. Alla dessa tester var billiga från nätet. Jag ville ju vara säker så jag tog ett CB-test på BIM dagen med och på det var det ingen tvekan om att det var ett plus!!! Än finns det hopp för dig. Lycka till :)

• Anonym
    Caranlachiel skrev 2010-11-23 20:38:59 följande:
    Jag fick ett jättesvagt streck dagen efter BIM. Ytterligare en dag senare fanns det inga tvivel.
    Då kanske inte hoppet är ute för mig än iaf:)
    Har jätte ont i brösten och molande värk i ländryggen, men det kan kanske lika gärna vara mensen som är på g.
    Fast jag brukar iofs inte känna av min mens,
  • Anonym
    wannabemom skrev 2010-11-23 20:41:43 följande:
    Jag såg inget streck dagen innan, två eller tre dagar innan hade jag dock sett vad jag trodde var ett spökstreck sen tog jag ett test till på morgonen då jag hade BIM och såg ett svagt streck. Alla dessa tester var billiga från nätet. Jag ville ju vara säker så jag tog ett CB-test på BIM dagen med och på det var det ingen tvekan om att det var ett plus!!! Än finns det hopp för dig. Lycka till :)
    Tack:)

Även om jag har 2 barn sen tidigare så kommer jag inte riktigt ihop hur det var.
    Får testa imorgon helt enkelt.
  • Caranlachiel

Jag testade också med billiga stickor från testlagret första gången. Sen köpte jag CB digitalt och då stod det Gravid. Lycka till!

Lill-Erik kom till oss 2009-04-06!
  • Anonym

Jag testade mig nyss med clear blie och jag är gravid:)

• mizzy
    Jag har bim imorgon men tog ett smygis nu på morgonen när jag gick upp, negativt såklart :( jag hoppas in i det sista att det blir ett plus, det enda jag kännt är att jag vart lite uppsvullen i magen, känns som det händer grejjer därnere, dock ingen värk i varken bröst eller i ländrygg...ingen molvärk heller... man måste väll inte få alla konstiga symptomer för att va gravid??
  • liar

Vid båda mina graviditeter testade jag negativt på BIM och dagen efter. Fick positivt utslag först på BIM+3 tror jag det var.

Svar på tråden Negativt gravtest dagen innan BIM men plus senare?