• Anonym (slapplisa)

Jag är orolig över att jag är slapp

Jag bli rätt så våt när jag bli kåt och jag tycker själv att jag känns så stor då om man känner med fingrarna.

Har frågat min kille om han tycker jag är slapp, nej sa han förståss. Vad skulle han annars säga?? Tror inte jag kan få ett ärligt svar av han...
    Jag har fött två barn också, det kanske hör till saken.

Hur ska man ta reda på om man är slapp eller inte? Vad tycker ni killar, är det ofräscht med en tjej som blir jättevåt??

• Svar på tråden Jag är orolig över att jag är slapp
  • redneck girl

du känner väl om du kniper runt nått om det går bra? jag har fött nio och är då inte som en "hink" . man kniper ibland och sen har man ju rätt mycket sex och då tränar man ju musen med . tycker du ska lyssna på din karl jag . kommer han som vanligt så är de då inga fel på dig ;) och att du blir våt är ju precis som det ska det . trist om det var tvärsom eller hur?

• Lars111

Hej..
    Jag får väl erkänna att  min upphetsning ökar ju våtare kvinna..

• Anonym

sexigt med de som blir extra våta =) kan han komma när ni har sex så lär du inte vara slapp...

• Oscaar

Köp ett par knipkulor om du är orolig då! Åker dom direkt i backen när du stoppat in dom är du nog aningen för slapp

• Anonym

Man känns och blir ju större ju våtare man blir, men de flesta normala män VILL ju att kvinnan ska bli våt, det är ju hela sexgrejen liksom

• MansonDust

TS, man blir ju våt som tjej. Det borde väl vara nåt en kille VILL, som ett tecken på upphetsning.

flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • redneck girl
    MansonDust skrev 2011-02-18 10:56:23 följande:
    TS, man blir ju våt som tjej. Det borde väl vara nåt en kille VILL, som ett tecken på upphetsning.
    ja det är ju inte ofräscht när man blir så kåt så det droppar. det är ju bara bra det;) klaga ska de göra om det är som en öken.
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • LillaTanten

Jag tycker nog att "slapp" och ordentligt våt" är två helt olika saker?

Att du blir rejält våt är ju som sagts tidigare en slags "komplimang" till din kille, att du blir så upphetsad och något som både du och han egentligen borde vara jätteglada och nöjda med?

Om du är orolig för att vara "slapp" så gör som någon annan skrev: knip! Men innan du springer och köper några kulor eller så: knip först runt din kille, du lär märka på honom om han känner det eller inte. Det är också det allra bästa sättet att träna knipmusklerna på, det ger liksom glädje flera gånger om

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Jonzonto

Jag förstår verkligen inte detta med alla tjejer som blir oroliga för att dom blir våta.. Hallå, vi killar får bånge och tält på byxorna typ! Går inte att få det mer synligt känns de som ibland...

Så att ni blir våta är ju det tecken vi har på att ni är kåta på oss! Så enligt min mening är det helt underbart! :D
    + att de låter så skönt när de blir vått å kladdigt så de klatchar! *mmmm* 

• MansonDust
    Jonzonto skrev 2011-02-18 17:48:23 följande:
    Jag förstår verkligen inte detta med alla tjejer som blir oroliga för att dom blir våta.. Hallå, vi killar får bånge och tält på byxorna typ! Går inte att få det mer synligt känns de som ibland...

Så att ni blir våta är ju det tecken vi har på att ni är kåta på oss! Så enligt min mening är det helt underbart! :D
    + att de låter så skönt när de blir vått å kladdigt så de klatchar! *mmmm* 
    Precis! Hade ju varit jävligt illa om en tjej är helt torr, snacka snopen kille.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
Svar på tråden Jag är orolig över att jag är slapp