• 09 11 22

    Hade du åxå denna smärtan?

    Jag opererade mig för utomkveds den 17okt..
    Har sen dess en-två ggr i veckan otroliga smärtor som liksom strålar från ändtarmen till livmoderna o så runtomkring..

    Hade du det med efter din operation?
    Varför är de så?

    Inte läkt?


    ♥☆° Hoppas på ännu ett mirakel °☆♥
  • Svar på tråden Hade du åxå denna smärtan?
  • Shibby 78

    Jag har opererats för utomkveds två gånger och ingen av dessa gånger har jag känt det som du beskriver. Om du känner dig orolig tycker jag absolut att du ska gå och kolla upp det hos din gynekolog. Beklagar ditt X, det är inte något man önskar sin värste fiende att gå igenom.

    Kramar till dig!


    X vänster äl 2007, X höger äl 2010, IVF here we come
  • 09 11 22
    Shibby 78 skrev 2010-11-24 15:35:10 följande:
    Jag har opererats för utomkveds två gånger och ingen av dessa gånger har jag känt det som du beskriver. Om du känner dig orolig tycker jag absolut att du ska gå och kolla upp det hos din gynekolog. Beklagar ditt X, det är inte något man önskar sin värste fiende att gå igenom.

    Kramar till dig!
    Tack för de fina orden.
    Nej de e inte roligt, har 3 missfall o detta X:et bakom mig.

    Har inte undersökt med någon läkare, utan låter det liksom vara lite eftersom de tar längre tid för invertes bruk att läka än huden.

    Ska mygla mig runt o söka lite mer info.
    Kram tillbaka
    ♥☆° Hoppas på ännu ett mirakel °☆♥
  • Hjärtat78
    09 11 22 skrev 2010-11-24 15:06:00 följande:
    Jag opererade mig för utomkveds den 17okt..
    Har sen dess en-två ggr i veckan otroliga smärtor som liksom strålar från ändtarmen till livmoderna o så runtomkring..

    Hade du det med efter din operation?
    Varför är de så?

    Inte läkt?
     Jag tog bort mitt X i maj och under dom senaste 2 månaderna har jag haft nått liknande men det tror jag har
    men endometriosen att göra. För min sitter vid ändtarmen och bakom livmoderhalsen och dök upp när min chokladcysta kom. Kände inget sånt efter dom dog bort äggledaren. Ibland kan det krypa lite vid ärret vid naveln annars har jag inte känt något av operationen nu i efterhand.
  • 09 11 22
    Hjärtat78 skrev 2010-11-25 21:12:38 följande:
     Jag tog bort mitt X i maj och under dom senaste 2 månaderna har jag haft nått liknande men det tror jag har
    men endometriosen att göra. För min sitter vid ändtarmen och bakom livmoderhalsen och dök upp när min chokladcysta kom. Kände inget sånt efter dom dog bort äggledaren. Ibland kan det krypa lite vid ärret vid naveln annars har jag inte känt något av operationen nu i efterhand.
    OK bra att du visste va ditt va,.

    Jag har endometrios, men dom såg inget spår av den nu när dom öppna mig tack o lov. Opererade bort två cystor jan-09 o sen dess har sjukdomen vart lugn. denna smärtan har jag aldrig haft i samband med endometriosen innan, så vi får la se vart de leder..
    ♥☆° Hoppas på ännu ett mirakel °☆♥
  • Hjärtat78

    Jag fick min diagnos för 2 veckor sen efter VUL, vid operationen såg dom mycket sammanväxningar i och vid  vänster äggledare men visste inte varför.

Svar på tråden Hade du åxå denna smärtan?