• humlan1234

Babysitter från Babyproffsen

Är det någon som har provat den billiga modellen med gung i från Babyproffsen? Fungerar den bra eller är det värt de ganska många extra slantarna att köpa en från BabyBjörn?

• Svar på tråden Babysitter från Babyproffsen
  • yes79

Vi har en sådan från babyproffsen, "babyseat" står det på den, den kostade nog max 300 kr tror jag och den har varit jättebra tycker jag! Dottern har suttit mycket i den och varit nöjd, vi brukade ställa babygymmet (ett löst utan någon dyna) över den så hon kunde leka med grejerna!

• yes79

Dock har vi ju bara testat denna modell och har ingen erfarenhet om hur de dyrare modellerna fungerar med olika funktion och lägen. Vi ville främst ha en som hon kunde sitta i kortare stunder medan vi åt och sådana tillfällen...

• flingansnö

Jag har erafenhet av båda modellerna och måste säga att Babybjörns var bättre. Kanske inte så pass att det är värt de där extra kronorna för jag har för mig att babybjörns är rätt dyr, (vi fick vår) Hade en enklare variant som extrasitter på landet.  Altså mitt råd, OM Du har råd, köp babybjörn, den är större och bekvämare för barnet, och lättare att gunga för mamma el pappa med foten. Annars är den andra helt ok.

• RMM

Vi har den billiga och den är toppen! Babyn gungar sig själv, hon kan sitta i massa olika lägen. hon kan sänkas till liggande om hon somnar och den är lätt att ta med/förflytta.

• humlan1234
    RMM skrev 2010-11-26 01:08:07 följande:
    Vi har den billiga och den är toppen! Babyn gungar sig själv, hon kan sitta i massa olika lägen. hon kan sänkas till liggande om hon somnar och den är lätt att ta med/förflytta.
    Det är ju kanon om man kan ställa in vinkeln. Det hade jag inte fattat att man kan göra. Jag får nog åka till Babyproffsen och titta lite närmare på babysittern.
  • flingansnö
    RMM skrev 2010-11-26 01:08:07 följande:
    Nej det kan man inte med vår billiga, bara med babybjörnen... kanske olika modeller.... du får nog testa lite.
Svar på tråden Babysitter från Babyproffsen