• Lilla Anna och Långa farbrorn

Bruna flytningar i samband med avföring, någon som haft så?

Går bara och väntar på att ett missfall ska dra igång, men vill hålla hoppet uppe. Jag har haft ljusbruna flytningar i samband med eller strax efter avföring i ett par tre dagar. Jag funderar på kopplingen.

Emellan syns ingen alls eller ytterst lite strax efter.

Är det någon som märkt den kopplingen i samband med färgade flytningar och missfall?

Ursäkta ämnet...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-24 21:47
    Ska tillägga att jag är i vecka 7

• Svar på tråden Bruna flytningar i samband med avföring, någon som haft så?
  • liams mamma07

kopplingen är säkert att kärlen och slemhinnorna i underlivet är mer känsliga när du är gravid och så krystar du när du sitter på toa och ett kärl spricker.
    och varför går du och väntar på ett missfall???

• Cinza

Jag fick små röd-rosa flytningar/blödningar i samband med avföring fram till v.14 ungefär. Sedan gick det över. Min Bm hade samma förklaring som liams mamma07. Är snart i v.20 nu och allt har gått bra.

• Finns ingen ledig signatur

Jag har haft småblödningar till och från , ofta när jag varit på toaletten. Är jätte vanligt har jag hört

• Lilla Anna och Långa farbrorn

Tack för ditt svar. Nä jag menade att jag är så orolig. Läser att det är vanligt och kan vara helt normalt och försöker att inte oroa mig men oj vad jag är orolig. Hoppas du har rätt i vad du skriver. Tack

• Cinza
    Lilla Anna och Långa farbrorn skrev 2010-11-24 21:54:40 följande:
    Tack för ditt svar. Nä jag menade att jag är så orolig. Läser att det är vanligt och kan vara helt normalt och försöker att inte oroa mig men oj vad jag är orolig. Hoppas du har rätt i vad du skriver. Tack
    Självklart blir man orolig. Jag var också helt övertygad om att det var missfall på gång. Jag har haft flera stycken innan. Nu har jag dock fått erfara att blödningar under graviditet inte behöver vara något farligt.
  • bebinsmamma

Jag ringde bm igår just för brunaktiga flytningar. Först var det lite rosa, i onsdags och sen ljusbrunt och sen mörkare brunt. Men nu ikväll är det ingenting. Är i v6, första graviditeten, och jag är nervös för precis allting. Droppen var inatt/imorse när jag vaknade från en mardröm där jag drömde att jag fick missfall, det kändes så verkligt att jag inte kunde skaka känslan på hela dagen. Men att ringa bm, och att kunna läsa att andra haft likannade lugnar.

Att man kan hjärntvätta och skrämma upp sig själv!

Svar på tråden Bruna flytningar i samband med avföring, någon som haft så?