• ShuppShupp

Vilket är det bästa resmål som ni besökt??

Hej!
    Läste nyss en tråd om vilket resmål som var det värsta/ vilket resmål ni aldrig skulle åka tillbaka till.

Och nu blev jag nyfiken på vilket som har varit erat absolut bästa resmål?
    Vart har det varit finast?
    Vart har ni varit mest nöjda?

Själv så är Thailand mitt absolut bästa resmål!! Åkte dit 2v på en sista minuten biljett men jag blev kvar 3mån!!!
    Och nu ska jag dit i januari igen... *längtar*

• Svar på tråden Vilket är det bästa resmål som ni besökt??
  • Zalåå

Kenya!!!

Givet att det är det bästa stället och den bästa resan vi någonsin har gjort.
    Resan var ju speciell eftersom vi hade en vecka safari och det är det bästa man man uppleva i reseväg... Det slår sol och bad med hästlängder.
    Min presentationsbild är därifrån och så står det lite i min presentation.
    Välkommen!

• Dramaonline

Vår bästa resa var Tunisien.
    Mest var det bara att slöa och bada på hotellet.
    Och så lite granna kultur, ni vet Kartago och det där.

• Pingla med en åsikt

hmmmm har svårt att välja mellan Västindien och Asien.
    Barbados härliga avslappnade atmosfär och St Lucias dramatiska natur....
    står mot Asien och Thailand med sina fantastiska stränder och underbara mat....

hm....

• Juice

Tunisien Älskar Egypten och Grekland med men Tunisien är speciellt.

• väntar o längtar

Bali! Såååå underbart! Långa fina stränder, lungt tempo, solen bara strålar och människorna är helt underbara.

• Inka

Thailand helt klart här med, har varit där två ggr, första ggn i 2 mån. och andra ggn i tre månader. Värsta är nog Bali,MEN shoppningen där är grym o maten är god, men allt annat är överreklammerat enligt mina upplevelser....

• väntar o längtar

moonie

Så du säger. Jag tyckte att Bali var helt underbart men det kanske berodde på att jag gick runt på små rosa moln då det var vår bröllopsresa som gick dit.

Svar på tråden Vilket är det bästa resmål som ni besökt??