Något tips om hemsida för barnkläder?
Behöver ha tips till någon bra sida för barnkläder, jag vill handla hemifrån :)
Behöver ha tips till någon bra sida för barnkläder, jag vill handla hemifrån :)
www.ellos.se
www.slitagekids.se
www.lillamyran.se
sen har både HM, lindex webbshop
Om du har en bebis så kan man ibland hitta väldigt fina kläder på www.18månader.se
Dessvärre så har de färre och färre plagg ju äldre bebis blir. Men det är annars ett tips till folk som skall ha barn, för de har väldigt mycket gulligt (med djur och så på) både till normalstora nyfödda och även till preemies. De är även billiga, med en frakt på 19 kronor, och man brukar få kläderna snabbt.
Polarn o pyret har en webshop, Bonaparte har jättefina kläder. Annars har vi min kompis nystartade webbutik Dresstwice (www.dresstwice.se) som säljer ekologiska barnkläder
www.meandi.se har superfina barnkläder!
På hemsidan kan man se säsongens kollektion. Det går inte att beställa säsongens kläder direkt på hemsidan, men jag är säljare åt me&i så är det nått man vill handla så ring eller mejla mig så lägger jag in en beställning :D
På så vis kan man handla direkt hem ifrån, jätte smidigt :)
jennifer.gustafsson@meandi.se
073-645 77 75
www.kid-rox.com/ har kul kläder.
Min lilla kille här hemma stormtrivs i de här skjortsen:
www.kid-rox.com/83-rockefella-richard-shorts.html
De var värda varenda öre. Hur slitstarka som helst och blir bara finare och finare och passar till precis allt.
www.smakrabater.se
Småkrabater
Har precis handlat på denna sidan o de funkade kanon bra! Blixtersnabb leverans, billigt o fina kläder
Jag köper både kläder till barnen och mig själv på campadre.se/tipsa/180422 de har tidsbegränsade outletkampanjer med olika kläder och prylar från kända märken. Just nu kan man fynda Lundmyr till 50% rea! Nackdelen är att man måste vara snabb när det är populära märken som Lundmyr och Polarn o Pyret och att leveranstiden kan vara lång på vissa kampanjer (leveranstiden syns på varje kampanj - så kolla den noga om det är ett plagg du behöver omgående).
ja rekomenderar också kid-rox. snabb leverans och bra kläder. min tjej har klänningar, långkalsonger, blus( med körsär den är underbar, mycket finare på än vad de är på deras bild.) trosor och stickad tröja. har varit hel nöjd med allt.
www.blingo.se ekologiska barn o damkläder,, hör av dig om du vill shoppa genom mig som är säljare...
Kan inte rekommendera Blingo. De plagg jag köpt från dem har tappat färg och form efter bara 1-2 tvättar. Dålig kvalitet till överpris, allra värst är damkläderna men barnkläderna är inte mycket bättre.