• pennanjenna

tips på present till "mormor"? :)

jag tänkte att jag skulle berätta för min mamma genom en "världens bästa mormor"-present. vi bor inte i samma stad, så jag har inte kunnat berätta för henne än. (vill göra det personligen).
    Nu planerar jag att åka och hälsa på henne, så kom gärna med tips om var man kan hitta fina mormorspresenter!Skrattande

• Svar på tråden tips på present till "mormor"? :)
  • tideloo

Gallerix har söta koppar där det står mormor på,de har även en nalle där de står världens bästa mormor

• pennanjenna
    tideloo skrev 2010-11-27 16:49:18 följande:
    Gallerix har söta koppar där det står mormor på,de har även en nalle där de står världens bästa mormor
    nallen lät gulligt Glad
  • MSL

Jag har tänkt så att "världens-bästa-prylar" delas ut först efter att bebisen kommit, så att man kan adressera dem från bebisen.

Själv har jag planerat julklappar i form av  kräklappar där det står "mormors gull" och liknande på, som ett tecken på att man vill att de ska vara delaktiga. Tror att det kommer att uppskattas och så har man en "lätt present" kvar med "världens-bästa-prylarna".

• pennanjenna
    MSL skrev 2010-11-27 21:27:34 följande:
    Jag har tänkt så att "världens-bästa-prylar" delas ut först efter att bebisen kommit, så att man kan adressera dem från bebisen.

Själv har jag planerat julklappar i form av  kräklappar där det står "mormors gull" och liknande på, som ett tecken på att man vill att de ska vara delaktiga. Tror att det kommer att uppskattas och så har man en "lätt present" kvar med "världens-bästa-prylarna".
    smart Glad ja, man kan ju göra antigen så, eller tvärtom. hursomhelst vill jag att det kommer fram att hon ska bli mormor. det är hennes första barnbarnSolig
  • En Anna

Jag hade köpt lösviktste som hette "mormors blandning", kul att se hennes min :)

• pennanjenna
    En Anna skrev 2010-11-28 08:40:44 följande:
    Jag hade köpt lösviktste som hette "mormors blandning", kul att se hennes min :)
    ja! vilken kanonidé! hoppas de har sånt här där jag bor, annars får jag kanske skriva dit det själv.
  • pennanjenna
    En Anna skrev 2010-11-28 13:21:13 följande:
    Jag bad tjejen i kassan skriva :)
    ja det funkar ju ocksåGlad
Svar på tråden tips på present till "mormor"? :)