Hur ska jag förklara att jag vill ligga lågt?
Jag har kontakt med en kille på internet, vi har såå mycket gemensamt - verkar ha samma personlighet, samma intressen, längtar båda efter att skaffa barn o.s.v.
Nu har vi hunnit prata länge, och han tog upp att ses. Men jag är inte redo. Faktum är att jag tvivlar på om jag någonsin kommer att bli det? Jag har nämligen Social Fobi, som jag förmodligen behöver få hjälp med innan jag ens funderar på att träffa killen i fråga. Dock är min livssituation nu inte passande för att få hjälp (har 0% sociala kontakter).. men jag väntar på att få tag på ett barnvaktsjobb, som ju är ett bra sätt att knyta kontakter skulle jag tro.
Mycket svammel nu kanske men jag undrar... hur ska jag förklara att jag måste ligga lågt? Det känns så kluvet. En dag - när vet jag inte - skulle jag säkert gärna träffa honom och kanske inleda något. Men nu? Jag tror inte att jag fixar det. Jag behöver ta tag i mig själv först.
Känns nästan som om jag borde säga "tack och hej", men helt och hållet vill jag ju inte. Bara just nu. Faan vad svåååårt...