• Anonym (NYFIKEN)

bröst bröst och åter bröst

Hej.

I många trådar här på familjeliv (och på andra ställen också) stöter man ofta på uttrycket "perfekta" bröst. Många gånger handlar det om stora vs små eller äkta vs fejk. Man brukade ju säga att smaken är som baken men nu verkar det finnas bara en sorts bröst som är perfekta och om jag inte totalt har missuppfattat så är det silikonbröst man syftar på.  

Men men, upp till bevis, hur ser perfekta bröst ut enligt er? Kan naturliga/äkta bröst vara  perfekta?

(startar denna tråd för att jag tror att det är många tjejer/kvinnor som vill veta, och jag vill givetvis också veta)

• Svar på tråden bröst bröst och åter bröst
  • viktoria91

Jag anser mina som perfekta. Runda fasta, propertionerliga, jämna, fylliga.

• Anonym (NYFIKEN)
    viktoria91 skrev 2010-11-27 19:29:40 följande:
    Jag anser mina som perfekta. Runda fasta, propertionerliga, jämna, fylliga.
    Okej. Tack för ditt svar Glad
  • MissCM

ja vist kan naturliga bröst vara fina men dom kanske blir fula efter amning osv och sen är det inte alla som har fina från början jag hade fina fasta men en b kupa jag ville ha större jag gjorde en op med gelehallon mkt mkt bättre än sillicon och jag är över nöjd det bästa jag någonsin gjort !! dom är inte hårda inte bolliga inte runda ser 100 % naturliga ut och känns mjuka och sköna och dom till och med har de där lilla "häng" som alla naturliga bröst har men endå fasta och fina och en d kupa som passar min kropp perfekt inte alls stora för min kropp men endå är det ett par "stora" bröst LOVE THEM ;)

• Anonym (NYFIKEN)
    MissCM skrev 2010-11-27 19:40:54 följande:
    ja vist kan naturliga bröst vara fina men dom kanske blir fula efter amning osv och sen är det inte alla som har fina från början jag hade fina fasta men en b kupa jag ville ha större jag gjorde en op med gelehallon mkt mkt bättre än sillicon och jag är över nöjd det bästa jag någonsin gjort !! dom är inte hårda inte bolliga inte runda ser 100 % naturliga ut och känns mjuka och sköna och dom till och med har de där lilla "häng" som alla naturliga bröst har men endå fasta och fina och en d kupa som passar min kropp perfekt inte alls stora för min kropp men endå är det ett par "stora" bröst LOVE THEM ;)
    Ja jag har hört lite om det där med gelehallon (tycker själva ordet låter konstigt) har hört att det ska var bättre och mer naturligt. Grattis, kul att du blev nöjd Glad
  • giftman

Silikonbröst, nej tack!

Tar hellre ett par hängiga, pösiga, säckiga (du väljer termen) bara de är äkta. Så för mig är perfekta bröst inte opererade utan naturliga.

• Anonym (NYFIKEN)
    giftman skrev 2010-11-27 20:55:14 följande:
    Silikonbröst, nej tack!

Tar hellre ett par hängiga, pösiga, säckiga (du väljer termen) bara de är äkta. Så för mig är perfekta bröst inte opererade utan naturliga.
    Du verkar vara en bra man!
  • Lellebror
    giftman skrev 2010-11-27 20:55:14 följande:
    Silikonbröst, nej tack!

håller fullständigt med
  • Ernst Hugo

Perfekta bröst är de som ägaren trivs med - för det syns och märks om så är fallet ..........

• lollisen

Jag tycker att perfekt är ett ord som borde förkastas när det gäller generella utseenden eller liknande. Fina bröst sitter på fina människor, jag tycker att alla kroppar är fina på sitt sätt, man måste inte alltid vara vacker rent estetiskt.

Ja ja, jag svamlar och har svårt att formulera fram det jag menar nu..

Perfekta bröst finns inte i min värld, bröst ser olika ut och det är väl det som är så härligt! Att alla ser olika ut! ...Än sålänge iallafall...

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
Svar på tråden bröst bröst och åter bröst